مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین غبارروبی گلزار شهدا مطرح کرد؛

بهره برداری از طرح احداث و ساماندهی گلزار شهدا تا هفته دفاع مقدس

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۸:۴۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۳۶۳۶
بهره برداری از طرح احداث و ساماندهی گلزار شهدا تا هفته دفاع مقدس
همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، آیین غبارروبی و آغاز عملیات احداث گلزار شهدای قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان در محل امامزاده سید مظفر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی درویش پور در این مراسم اظهار کرد : آزادسازی خرمشهر یکی از رخدادهای بزرگ در خاطرات جمعی تمامی ایرانیان است که پیام مقاومت ، ایثار و از خودگذشتگی را به اقصی نقاط جهان صادر کرد.

وی ادامه داد : امروز نام و نشان شهدا نه بر سر کوچه ها و خیابان ها که در قلب همه مردم حک شده است و باید از هر فرصتی برای ادای احترام به مقام والای شهدا استفاده نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درباره ساماندهی گلزار شهدا، تصریح کرد: پروژه احداث و ساماندهی گلزار شهدای قشم که یکی از خواسته های به حق خانواده شهدا بود؛ که امروز با سرعت مراحل بازطراحی و احداث را طی کرده و به مناسبت هفته دفاع مقدس آماده بهره برداری می شود.

براساس این گزارش، پس از پایان آیین غبارروبی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه فرماندار، فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان با خانواده شهید محمد بازماندگان قشمی دیدار کردند.

درویش پور در این دیدار گفت: بی شک هرچه امروز داریم مدیون شجاعت ها و برکت وجود پر خیر شهیدانی است که برای حفاظت از مرزهای کشور جان خود را جهت پاسداشت از کیان و موجودیت این آب و خاک در طَبَق اخلاص گذاشتند.

گفتنی است در این مراسم علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری فرماندار شهرستان، حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران قشم، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز