مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان:

۲۵ دستگاه تولید ارز دیجیتال غیرمجاز در بندرعباس و رودان جمع آوری شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۴۸۴۹
۲۵ دستگاه تولید ارز دیجیتال غیرمجاز در بندرعباس و رودان جمع آوری شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از شناسایی و کشف ۲۵ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در بندرعباس و رودان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، هاجر عبدی گفت: در راستای شناسایی و جمع آوری دستگاههای استخراج رمز ارز غیرمجاز، ۱۵ دستگاه در بندرعباس و ۱۰ دستگاه در رودان شناسایی و جمع آوری شد. تعرفه پایین برق خانگی به نسبت سایر تعرفه ها باعث شده برخی افراد سودجو برای کسب سود بیشتر اقدام به راه اندازی دستگاههای استخراج رمز ارز در منازل کنند. این اقدام علاوه بر غیرقانونی بودن باعث فشار به شبکه توزیع برق می شود.

 وی عنوان کرد : به منظور تامین برق پایدار برای مشترکین استان شناسایی مراکز استخراج رمز ارز دیجیتال در دستور کار قرار گرفت . با ورود موج گرما به استان و افزایش مصرف برق، بار شبکه به اوج خود رسیده است. استفاده از دستگاههای استخراج رمز ارز که برق زیادی مصرف می کنند باعث فشار مضاعف به شبکه شده که در نهایت قطعی برق را به دنبال داشته است .

به گفته  عبدی،از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۱۳۳ دستگاه غیرمجاز رمز ارز شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق بیان داشت: استفاده از دستگاههای رمز ارز دیجیتال تابع مقررات خاصی است که متقاضیان پس از دریافت مجوزهای لازم می توانند از انشعاب برق با تعرفه خاص برخوردار شوند.

وی افزود : شهروندان در صورت مشاهده دستگاههای رمز‌ ارز غیرمجاز مراتب را به این شرکت اعلام‌ نمایند تا با شناسایی و جمع آوری این دستگاهها به پایداری بیشتر شبکه برق بویژه در ایام تابستان کمک شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز