رییس دپارتمان داوری فوتبال استان:

آکادمی داوران جوان هرمزگان به زودی راه اندازی می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۶۵۷۸
آکادمی داوران جوان هرمزگان به زودی راه اندازی می‌شود
رییس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت : آکادمی داوران جوان هرمزگان که بدلیل ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت استان به تاخیر افتاده است، بزودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عبدالمجید معماری در نخستین نشست وبینار با روساهای کمیته داوران شهرستان های هرمزگان افزود برای موفق برگزار کردن این آکادمی نیاز به حمایت همه جانبه روساهای کمیته داوران شهرستان های استان داریم چرا که به طور یقین کمیته و دپارتمان داوری به تنهایی از پس این آکادمی بر نخواهند آمد.

وی بیان داشت: متاسفانه برخی از کمیته داوران شهرستان های هرمزگان اهمیتی برای داوران خود قائل نیستند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

رییس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان اظهارداشت: روساهای کمیته داوران شهرستان ها باید پیگیر امور داوران خود باشند و مشکلات آن ها را پیگیری نمایند.

معماری یادآورشد: برای معرفی داوران به مسابقه‌های کشوری برنامه‌های مهمی در دستورکار داریم و امسال نحوه معرفی داوران استان به مسابقه‌های کشوری نسبت به سال‌های گذشته تفاوت خواهد داشت.

۲۶ داور هرمزگانی مسابقه های کشوری را قضاوت کردند.

رییس کمیته داوران فوتبال هرمزگان هم گفت: در سال گذشته علاوه بر این که همه برنامه‌های خود را پیش بردیم تمامی مسابقه‌های هیات فوتبال را به نحو مطلوب انجام دادیم و حدود ۲۶ داور بانو و آقا مسابقه‌های کشور را هم قضاوت کردند.

محمود رییسی بیان داشت: رییس و دبیر هیات فوتبال هرمزگان در اجرایی برنامه های کمیته داوران همکاری لازم را داشته اند و در سال گذشته تمامی حق الزحمه داوران پرداخت شده است.

وی بیان داشت: تمامی روساهای کمیته داوران شهرستان ها موظف هستند حداقل در سال یک کلاس داوری درجه سه، فوتبال و فوتسال و یا فوتبال ساحلی در شهرستان های خود برگزار نمایند و کمیته و دپارتمان داوری آمادگی این را دارد که کلاس های ارتقا داوری را هم در شهرستان ها برگزار نماید.

رییس کمیته داوران هرمزگان اظهارداشت: در سال گذشته در چهار ماه تمامی برنامه های کمیته داوران را  انجام دادیم و طبق تقویم پیش رفتیم.

در نخستین نشست روساهای کمیته داوران شهرستان های هرمزگان،  روساهای کمیته داوران شهرستان های استان دغدغه ها و مشکلات و همچنین پیشنهادهای خود را بیان نمودند و خواستار حمایت‌ بیشتر هیات های فوتبال از داوران خود شدند​.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز