تعمیر نفتکش ها در ایزوایکو ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۹۳۵۲
تعمیر نفتکش ها در ایزوایکو ادامه دارد
نفتکش ARK3 متعلق به شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران (NITC) وارد درای داک مجموعه ایزایکو گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ این شناور دارای ابعادی به طول 248 متر، عرض 43 متر، ارتفاع 19 متر و وزن 56 هزار تن جهت تعمیرات اساسی به دست نیروهای متخصص در مجموعه ایزوایکو سپرده شد.

تداوم این‌گونه تعمیرات می تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود از همین رو نقش ایزوایکو به‌عنوان یک صنعت استراتژیک و پشتیبان در این میان بسیار حائز اهمیت بوده و هست.

در کشور هیچ مجموعه ای توانمندی ایزوایکو را در ساخت و تعمیرکشتی ندارد و این مجتمع می تواند هر نوع کشتی در هر اندازه ای که مورد نیاز بخش‌های مختلف کشور باشد را به صورت کامل طراحی کند و بسازد. تمام مراحل طراحی، ساخت، تعمیرات و به آب اندازی شناورها، توسط متخصصان داخلی انجام می شود پس بی‌راه نیست اگر بگوییم که باورمندی، اعتماد و توجه به نیروهای متخصص داخلی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند کشور را در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی به‌پیش براند.

 مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده است که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش میکند در افق 1404، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی، سکوسازی، ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز