در دیدار استاندار هرمزگان با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد؛

پیگیری تامین اعتبار تکمیل بزرگ‌ترین پروژه درمانی در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۰۸:۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۱۱۳۱
پیگیری تامین اعتبار تکمیل بزرگ‌ترین پروژه درمانی در هرمزگان
دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در دیدار با دکتر حمید پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، تامین اعتبار تکمیل پروژه بیمارستان 531 تخت‌خوابی بندرعباس را پیگیری کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در این دیدار، تخصیص کامل اعتبار توازن منطقه‌ای استان هرمزگان به میزان 180 میلیارد تومان و همچنین تخصیص تسهیلات ماده 56 به میزان 200 میلیارد تومان را در راستای تکمیل پروژه بیمارستان 531 تخت‌خوابی بندرعباس، مورد پیگیری و تاکید قرار داد.
 
وی گفت : برای تکمیل بیمارستان 531 تخت‌خوابی بندرعباس، به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های درمانی در کشور پیگیر تامین 400 میلیارد تومان اعتبار هستیم.
 
استاندار هرمزگان افزود : روند ساخت این بیمارستان با یک کار جهادی و به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است تا فاز نخست این بیمارستان در سال جاری به بهره‌برداری برسد و به سرعت تکمیل شود.
 
دکتر همتی با اشاره به بخش های قابل افتتاح در  فاز اول این پروژه، بیان داشت: در طبقه همکف ساختمان شماره یک، درمانگاه، کلینیک ها و بخش های تشخیصی مثل تصویر برداری، آزمایشگاه ، Ccu، تاسیسات موتورخانه، در طبقه اول بخش آمفی تئاتر،  اداری، آموزشی، Micu، sicu ، در طبقه دوم بخش های Csicu , post micu و در طبقه های سوم تا ششم بخش های بستری کودکان و جراحی و در طبقه هفتم پاویون بیمارستان به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود : در طبقه همکف ساختمان شماره سه، بخش اورژانس شامل بستری اورژانس و اتاقهای عمل اورژانس، در طبقه اول ۱۶ اتاق عمل و بخش های مربوطه و در طبقه دوم چهار اتاق عمل جراحی قلب و آنژیوگرافی و فضاهای مربوطه افتتاح می شود.
 
استاندار هرمزگان گفت : در مجموع فاز اول ، ۳۰۰ تخت بیمارستانی افتتاح و به فضاهای موجود اضافه می شود.
 
همتی تصریح کرد : علاوه بر این، پروژه‌های درمانی بزرگ دیگری همچون بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس، بیمارستان جدید کودکان، بیمارستان نیروی دریایی، بیمارستان رازی و بیمارستان جدید شهرستان میناب نیز در هرمزگان در حال احداث و تکمیل است.
 
وی با بیان اینکه این پروژه بر اساس پیش بینی انجام شده حداقل باید طی مدت زمان پنج سال به بهره برداری می رسید، ادامه داد: این مگاپروژه  بیمارستانی با پیگیری های انجام شده طی مدت زمان دو سال به بهره برداری می رسد.
 
دکتر همتی گفت: تاکنون در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، حدود 900 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و 500 میلیارد ریال در هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز