استقرار نمایندگان خریداران مجتمع نور در محل ساخت پروژه با مجوز دادستان بندرعباس

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۳۴۹۳
استقرار نمایندگان خریداران مجتمع نور در محل ساخت پروژه با مجوز دادستان بندرعباس
دادستان بندرعباس اعلام کرد : مقرر شده است ، نمایندگان خریداران مجتمع نور با استقرار در محل ساخت پروژه ، روند اقدامات انجام شده را از نزدیک مورد رصد قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اعضای هیئت مدیره و خریداران غرفه های مجتمع تجاری نور بندرعباس برگزار شد.

مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در خصوص این نشست اظهار داشت : در ادامه اقدامات دادستانی مرکز استان هرمزگان به منظور رفع مشکلات مربوط به مجتمع تجاری نور بندرعباس و تسریع در روند عملیات چند ساله احداث این پروژه ، مدیر پروژه مجتمع نور ، گزارشی از روند پیشرفت کار ارائه نمود.

وی در ادامه افزود : در این جلسه مقرر شد ، ضمن انجام تعهدات و مصوبات جلسه قبل ؛ گزارش و مستندات مربوط به عقد قراردادهای خرید سنگ ، تعیین پیمانکار تکمیل عملیات برق مجتمع ، خرید تجهیزات آسانسور ، پله برقی و ...  به منظور شفاف سازی و صحت گزارشات ارائه شده ، ظرف ۴۸ ساعت آینده به این دادستانی اعلام گردد.

دادستان بندرعباس همچنین خاطرنشان کرد : مقرر شده است ، نمایندگان خریداران مجتمع نور با استقرار در محل ساخت پروژه ، روند اقدامات انجام شده را از نزدیک مورد رصد قرار دهند.

 وی در پایان تصریح کرد : به اعضای هیئت مدیره شرکت فنی مهندسی میلاد نور اعلام شده است که در صورت عدم اقدام مؤثر ، مراتب با تشکیل پرونده قضایی ، توسط این دادستانی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز