رییس اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس مطرح کرد:

چالش اخذ مالیات از تراکنش های بانکی به زیان اقتصاد است

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۳۸۱۷
چالش اخذ مالیات از تراکنش های بانکی به زیان اقتصاد است
رییس اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس گفت : چالش اخذ مالیات از تراکنش های بانکی در برهه کنونی به زیان اقتصاد کشور است و فعالان اقتصادی را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عارف شکر پور در نشست هیات مدیره اتحادیه کارگزاران بندرعباس با اعضا این اتحادیه ، اظهار داشت : قوانین و بخشنامه هایی که با آن مواجه هستیم و سرعت صدور آنها روز به روز افزایش می یابد کاملا ضد رونق اقتصادی کشور و به ویژه استانی همانند هرمزگان است.

وی بیان داشت : فعالان اقتصادی به ویژه کارگزاران گمرکی خواهان رفع سریع مشکلات پیش امده در باب اخذ مالیات از تراکنش های بانکی هستند و رایزنی های این اتحادیه در سطح استانی همچنان ادامه دارد.

رییس اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس تصریح کرد  : بدون شک فعالان اقتصادی از اجرای قوانین و مقررات استقبال می کنند اما اگر جایی قانون می تواند انعطاف خاصی از خود داشته باشد مسوولان باید آن را اعمال کنند.

شکرپور اظهار امیدواری کرد امید است با رایزنی هایی که با اداره کل امور مالیاتی استان در حال انجام است و با حمایت و همراهی اتاق بازرگانی هرمزگان به نقطه قابل قبولی در باب حل این معضل برسیم.

در پایان هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

نظر شما