دیدار فرمانده انتظامی استان با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۷۱۶۵
دیدار فرمانده انتظامی استان با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان
سردار جعفری فرماندهی انتظامی استان با محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان در محل دفتر وی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، سردار جعفری اظهار داشت : امنیت و آسایش جامعه با همکاری و در سایه همه مسئولین و نیز مشارکت همه ی مردم است.

وی ادامه داد : ورزش در همه ی رشته ها باعث می شود جرم در جامعه کاهش یابد و نیز جامعه ای سرزنده و شادمی تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

سردارجعفری تصریح کرد : برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی ، درمسیر خدمت گذاری گام برداشته واز آن پاسداری کنیم.

وی اضافه کرد : امیدواریم با همکاری  اداره کل ورزش و جوانان استان و با ایجاد ورزش در بین جامعه و شورو نشاط اجتماعی ، دغدغه ها و ناهنجاری ها و آسیبهای اجتماعی را به حداقل برسانیم.

محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات  نیروی انتظامی در برقراری امنیت در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان گفت : نیروی انتظامی استان در تمامی زمینه ها با ورزش وجوانان استان همکاری لازم داشته است.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی ضمن تاکید بر این تعامل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان وانتظامی استان باید با توان بیشتری همایش ها و برنامه های مختلف در حوزه ورزش همگانی را برگزار کنیم تا بتوانیم تعامل بیشتری با مردم و جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

وی یادآور شد :برنامه های مختلف ورزشی در حوزه ورزش و جوانان در جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی و کاهش آسیبهای اجتماعی ، مبارزه با اعتیاد و اشتغال جوانان برگزارمی شود که این امر به مدافعان نظم و امنیت انتظامی استان در بسیاری از موارد کمک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز