افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی شهرستان بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان؛

جذب ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال معلولان استان

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۸۲۲۰
جذب ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال معلولان استان
استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت حمایت از توانمندی های مددجویان و جامعه معلولان ، گفت : با کشف استعدادهای کم نظیر این قشر و همچنین حمایت‌ از این استعدادها ، می توان زمینه خودکفایی ، اشتغال و ایجاد درآمد پایدار را برای افراد دارای معلولیت‌ و مددجو فراهم کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی پس از افتتاح و بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه این نمایشگاه ابتدا قرار بود به صورت استانی برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونا به صورت شهرستانی برگزار شد ، اظهار داشت : از مجموع یک هزار نفری جامعه مددجویان بهزیستی فعال در حوزه صنایع دستی ، آثار 10 نفر از مددجویان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.
 
وی افزود : لازم است دستگاه های اجرایی و مردم هرمزگان برای حمایت از هنرمندان و فعالان این حوزه نسبت به خریداری آثار آن ها اقدام کنند.
 
استاندار هرمزگان همچنین ضمن قدردانی از اداره کل بهزیستی و شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت در خصوص تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و فعالان صنایع دستی ، اضافه کرد : در سال گذشته 38 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال معلولان استان جذب شد.
 
دکتر همتی با اشاره به تخصیص منابع مالی ملی و استانی برای تأمین مسکن معلولان استان ، گفت : تمام خانواده‌هایی که دو یا چند فرزند معلول دارند دارای مسکن هستند و یا منازل آنان در حال ساخت است ؛ اگر در این میان خانواده ای وجود دارد که بدون مسکن است می تواند به اداره کل بهزیستی استان مراجعه کند.
 
وی افزود: تلاش داریم به تدریج به سمتی حرکت کنیم که مسکن خانواده های دارای یک معلول را تأمین کنیم و از این نظر منابع خوبی در استان داریم که با تلاش و برنامه‌ریزی به دنبال تحقق این گام مثبت برای جامعه معلولان استان هستیم.
 
دکتر همتی با اشاره به ضرورت حمایت از توانمندی های مددجویان و جامعه معلولان، عنوان کرد: با کشف استعدادهای کم نظیر این قشر که بخشی از آن در این نمایشگاه به صورت عینی قابل مشاهده است و همچنین حمایت‌ از این استعدادها، می توان زمینه خودکفایی، اشتغال و ایجاد درآمد پایدار را برای افراد معلول و مددجو فراهم کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز