فرماندار قشم گفت :

سفر به قشم ممنوع شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۸۹۰۶
سفر به قشم ممنوع شد
فرماندار قشم گفت : ورود خودرو‌های غیر بومی و مسافر به داخل جزیره و همچنین خروج خودروی بومی و شهروندان قشم ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ فرماندار قشم با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در اسکله‌های این شهرستان گفت : ورود خودرو‌های غیر بومی و مسافر به داخل جزیره و همچنین خروج خودروی بومی و شهروندان قشم ممنوع است.

علیرضا نصری در ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان قشم افزود: بنا بر وضعیت شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران بستری و موارد مثبت، این محدودیت‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود ممنوعیت تردد درون شهری شبانه خودروها ، از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد و جریمه رانندگی برای آن صادر می‌شود.

فرماندار قشم گفت : مشاغل گروه ۲ ، سه و چهار نیز تعطیل اعلام می‌شود و بر این اساس فعالیت مجتمع‌های تجاری، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها و چایخانه‌ها تعطیل و مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا تبدیل وضعیت مساعد در شهرستان ممنوع است.

نصری تاکید کرد : هرگونه تجمع ، دورهمی ، عزا و عروسی در قشم ممنوع است و توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار افزود: سازمان منطقه آزاد، شهرداری‌ها، دهیای‌ها و سازمان بنادر نسبت به ضدعفونی معابر و اماکن شهری و اسکله‌ها اقدام فوری کنند.

فرماندار قشم گفت: واکسیناسیون همه افراد بالای ۱۸ سال در دو جزیره همگام و لارک در دستور کار قرار دارد و به زودی آغاز می‌شود.نصری افزود: با هماهنگی انجام شده با ستاد کرونای استان و برای ایجاد یکپارچگی بین جزایر کوچک خلیج فارس، واکسیناسیون عمومی در این جزایر به زودی آغاز می‌شود.

او گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال نیز در قشم و هرمزگان زودتر از موعد مقرر در کشور آغاز شده است و هیچ گونه مشکلی در تامین واکسن برای افراد مشمول این رده سنی وجود ندارد.

فرماندار قشم با دعوت از مردم برای واکسیناسیون تاکید کرد: برای سلامتی خود، خانواده و جامعه همه باید در مقابل این ویروس واکسینه شوند و این امر وظیفه‌ای همگانی است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز