با همت شرکت گاز هرمزگان و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز؛

اتمام موفقیت آمیز عملیات گازرسانی به فاز دوم نیروگاه غدیر قشم

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۳۸۷۸
اتمام موفقیت آمیز عملیات گازرسانی به فاز دوم نیروگاه غدیر قشم
با همت و تلاش کارکنان شرکت گاز استان هرمزگان، فاز دوم نیروگاه گازی غدیر قشم جهت تولید برق، وارد مدار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان،  مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در جلسه ای که با مصطفی تندرو، مدیر عامل نیروگاه غدیر قشم، برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در شرکت گاز استان هرمزگان و همکاری منطقه 6 عملیات انتقال گاز، عملیات گازرسانی به فاز دوم نیروگاه غدیر قشم با موفقیت به انجام رسید و این فاز وارد مدار شد که تحقق این امر، بی شک، عینیت‌بخشی به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی هاست.

 

فواد حمزوی، افزود: در شرایطی که کمبود برق در کشور حکمفرما بود، با انتقال معکوس حدود یک میلیون و نهصد هزار مترمکعب گاز در شبانه روز از سرزمین اصلی به جزیره قشم در نیمه اردیبهشت سال جاری، واحد دوم گازی نیروگاه نیز وارد مدار شد و هم اکنون هر دو واحد نیروگاه فعال و با حداکثر توان در حال تولید برق هستند.

 

وی اظهار کرد: هم اکنون این نیروگاه با توجه به شرایط محیطی و دمای هوا با ظرفیت 285 مگاوات برق در حال تولید است و تاکنون بیش از یک میلیون مگاوات ساعت برق تولید و به شبکه سراسری منتقل شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، تصریح کرد: به فضل الهی و با تولید این میزان برق، تلاش ها و مساعدت های مدیران شرکت ملی گاز ایران در به تحقق رساندن شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" به بار نشست.

 

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد نسبت به تامین گاز پایدار نیروگاه از طریق خطوط انتقال گاز مطمئن در آینده اقدامات لازم صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز