معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کرد :

ظرفیت قابل تحمل جزیره هرمز در هرمزگان موردتوجه قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۹۹۸۸
ظرفیت قابل تحمل جزیره هرمز در هرمزگان موردتوجه قرار گیرد
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ظرفیت قابل‌تحمل جزیره هرمز در استان هرمزگان موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ،  علی‌اصغر شالبافیان  در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های گردشگری جزیره هرمز گفت: «در بازدیدی که به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از جزیره هرمز داشتیم چند نکته موردتوافق و تأکید ما و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات گردشگری جزیره هرمز قرار گرفت.

شالبافان با اشاره به اینکه اولین ضرورت توجه به ظرفیت قابل‌تحمل جزیره هرمز است، افزود: ظرفیت قابل‌تحمل جزیره به‌عنوان یک رویکرد جدی در استان باید موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: نکته دوم فراهم آوردن زیرساخت‌هایی در جزیره هرمز است که بتواند آسایش گردشگران را تأمین کند.

این مسئول با اشاره به اینکه نکته سوم تسریع در مرمت قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز است، افزود: تسریع مرمت قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز هم مطالبه مردم جزیره هرمز و هم گردشگران است که موجب رونق بخشی کسب‌وکارهایی که در کنار این قلعه وجود داشته، خواهد شد.

معاون گردشگری کشور ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی‌هایی که در استان و تدبیر استاندار هرمزگان اتخاذ می‌شود .

هر چه سریع‌تر تکلیف تعیین زیرساخت و همچنین هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول در استان برای تأمین آن‌ها مشخص شود و شاهد این باشیم که توسعه پایدار گردشگری در جزیره هرمز بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز