فرمانده انتظامی هرمزگان :

کشف ۵۰ میلیاردی لاستیک خودرو احتکار شده در ۳ انبار

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۰۱۲۷
کشف ۵۰ میلیاردی لاستیک خودرو احتکار شده در ۳ انبار
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف 3 انبار احتکار با بیش از 6 هزار حلقه لاستیک خودرو در استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری"بیان داشت: با توجه به اینکه عده ای افراد سود جو و فرصت طلب با ایجاد جو روانی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه با احتکار کالاهای اساسی ،بازار کشور را دچار نوسان کرده و از طرفی این موضوع موجب افزایش قیمت و همچنین ایجاد جو روانی متشنج و فشار اقتصادی به اقشار آسیب پذیر شده ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان "میناب" طرح ضربتی نظارت و کنترل صنوف و مقابله با احتکار را در سطح شهرستان اجرا کردند.

جعفری افزود : ماموران پلیس امنیت اقتصادی "میناب" در اجرای این طرح با انجام گشت زنی های پنهان و آشکار در سطح صنوف و محلات مختلف شهرستان 3 انبار بزرگ احتکار متعلق به یک نفر را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل یک تیم و با حضور نمایندگان سازمان صنعت و معدن به محل اعزام و در بازرسی از انبارهای مورد نظر تعداد 6 هزار و 117 حلقه لاستیک خودرو کشف کردند.

جعفری ارزش ریالی کالاهای احتکار شده در این سه انبار را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 50 میلیارد ریال عنوان نموده و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و انبارهای مورد نظر پلمب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز