فرمانده انتظامی هرمزگان :

ناکامی سوداگران مرگ در قاچاق ۴۶۰کیلو مواد افیونی

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۶:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۲۲۲۵
ناکامی سوداگران مرگ در قاچاق ۴۶۰کیلو مواد افیونی
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد قاچاقچیان مواد مخدر در قاچاق 460 کیلو مواد مخدر تریاک به یکی از استان های همجوار ناکام ماندند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان جاجی آباد در راستای مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر حین گشت زنی در حوزه استحفاظی شهرستان واقع در محور حاجی آباد به داراب به یک دستگاه خودرو تویوتا وانت مشکوک شده ودستور توقف دادند.

سردار" غلامرضاجعفری "  افزود: راننده و سرنشین خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه دهستان و هدف قراردادن لاستیک ها نهایتا خودرو در حوالی روستای رستاق متوقف گردید.

جعفری اظهار داشت : در بازرسی از خودرو 460 کیلو تریاک کشف و خودرو به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتقال داده شد.

وی ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.

نظر شما