مدیر حقوقی شهرداری بندرعباس:

استفاده شهرداری بندرعباس از بستر الکترونیک سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۳۴۳۱
استفاده شهرداری بندرعباس از بستر الکترونیک سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
مدیر حقوقی شهرداری بندرعباس گفت:سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بستر الکترونیکی است و افرادی که تامین کننده کالا و خدمات مجموعه شهرداری هستند میتوانند برای شرکت در فرایند مناقصه و مزایده از این بستر الکترونیکی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد بدرقه با بیان اینکه سامانه الکترونیکی دولت (ستاد) در شهرداری بندرعباس راه اندازی شد، اظهار کرد : با فعال‌سازی سامانه ستاد در شهرداری بندرعباس تمام معاملات، مناقصه ها و مزایده های شهرداری و سازمان های تابعه از طریق این سامانه انجام می شود.

بدرقه گفت: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بستر الکترونیکی است و افرادی که تامین کننده کالا و خدمات مجموعه شهرداری هستند میتوانند برای شرکت در فرایند مناقصه و مزایده از این بستر الکترونیکی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری بندرعباس از تاریخ ۲۵ آبان ماه سال جاری به صورت رسمی به سامانه ستاد پیوست و بستر انجام انواع معاملات مطابق با قوانین و مقررات فراهم شده است و در حال حاضر نیز 3 مناقصه در سامانه قرار گرفته است.

بدرقه بیان کرد: از آنجایی که کلیه مناقصات و مزایده ها با استفاده از بستر سامانه ستاد انجام میشود لذا پیمانکاران، اشخاص حقیقی، تامین کنندگان کالا و خدمات که در شهرداری و سازمانهای تابعه قصد شرکت در مناقصه و مزایده دارند می بایست اقدامات لازم جهت اخذ گواهی امضاء الکترونیک انجام دهند و به سامانه ستاد ایران(setadiran.ir) مراجعه نموده تا بتوانند در مناقصه و مزایده شرکت و در نهایت پس از اعلام برنده اقدام به انعقاد قرارداد نمایند.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر سامانه ستاد در رسانه های مکتوب نیز اطلاع رسانی خواهد شد و همچنین در درگاه الکترونیکی شهرداری(سایت شهرداری بندرعباس)نیز کلیه مناقصه ها و مزایده ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

بدرقه در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به بستر سامانه ستاد، هیچ مراجعه حضوری برای شرکت در فرآیند مزایده و مناقصه وجود نخواهد داشت و افراد صرفا از طریق بستر سامانه ستاد میتوانند با شهرداری بندرعباس  قرارداد منعقد کنند.

یادآور می‌شود، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت یا سامانه ستاد، بر اساس مواد و محتواهای قانونی همانند ماده 50 قانون احکام دائمی توسعه کشور، ماده 9 برنامه توسعه ششم، تبصره 5 ماده 169 قانون اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و مصوبه‌های هیئت دولت شکل گرفته است. در این بازار الکترونیکی معاملاتی، وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون برگزاری مناقصات و سایر قوانین مالی و معاملاتی بخش عمومی با رعایت قانون تجارت الکترونیکی و قانون برگزاری مناقصات، معاملات خود را در این بستر انجام می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز