دیدار مردمی شهردار بندرعباس؛

ملاقات مردمی شهردار بندرعباس با مردم

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۵۰۸۱
ملاقات مردمی شهردار بندرعباس با مردم
شهردار بندرعباس در جلسه ملاقات مردمی ضمن تأکید بر دیدارهای هفتگی چهره به چهره با مردم گفت: دیدارهای مردمی می تواند موجب تسهیل دسترسی عموم شهروندان محترم به مسئولان در جهت خدمات رسانی بهتر و پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات مردمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهدی نوبانی با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حق و حقوق مردم و رفع مسائل و مشکلات از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای مجموعه شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

نوبانی با اشاره به اینکه استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه شهرداری بندرعباس است،خاطر نشان کرد: ملاقات عمومی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر  در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می گیرد و این دیدارها، علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

گفتنی است؛ برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره شهردار بندرعباس با مردم روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز