امکان دسترسی خرده فروشان برای خرید مستقیم روغن از کارخانه

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۶۳۸۹
رئیس سازمان صمت هرمزگان با حضور در اتاق اصناف مرکز استان از اتحادیه های مستقر در این اتحادیه بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، خلیل قاسمی در حاشیه بازدید از اتاق اصناف مرکز استان بر ضرورت ثبت نام کلیه واحدها در سامانه جامه تجارت تاکید نمود و افزود: از این پس دسترسی خرده فروشان برای خرید مستقیم روغن از کارخانه ایجاد می گردد.

قاسمی در ادامه بازدید از اتحادیه ها بر روند ثبت نام واحدهای زیرمجموعه در سامانه جامع تجارت عنوان کرد: تمامی فعالان حوزه تجارت باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند و با متخلفان بطور قاطع برخورد قانونی می گردد.

وی با حضور در اتحادیه بنکداران مرکز استان از نزدیک بر روند توزیع روغن در سطح شهرنظارت و تذکرات لازم را صادر نمود.

قاسمی با اشاره به کمبود روغن در بازار و نارضایتی شهروندان از روند توزیع روغن بین واحدهای صنفی خرده فروش عنوان کرد: از این پس خرده فروشان می توانند بطور مستقیم روغن مورد نیاز خود را از کارخانه خریداری و در سامانه جامع تجارت ثبت و بفروش برسانند.

رئیس سازمان صمت هرمزگان از کلیه واحدهای صنفی درخواست نمود تا اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند تا در ارزیابی ها و پایش های بازرسان شامل جریمه نشوند.

وی در پایان اظهار داشت: امکان صدور مجوز برای کسانی که تمایل دارند در رسته عمده فروشی مواد غذایی فعالیت نمایند از طریق اتاق اصناف مرکز استان فراهم شده است.

انتهای پیام

نظر شما