پایش و نظارت روزانه بازار توسط ۵۵۰ نفر بازرس

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۹۱۵۵
پایش و نظارت روزانه بازار توسط ۵۵۰ نفر بازرس
رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: در مانور نظارتی ویژه قیمت کالا و خدمات پایش روزانه بازار توسط 550 نفر بازرسی متشکل از تمامی ظرفیت های استان و مجموعه های هم خانواده انجام می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، خلیل قاسمی افزود: در این مانور قریب به 550 بازرس متشکل از بازرسان سازمان، اصناف،اتحادیه ها، بسیج اصناف و همچنین مجموعه هم خانواده در قالب 50تیم خودرویی و موتوری در سطح استان از واحدهای صنفی و خدماتی بازرسی بعمل آوردند.

قاسمی افزود: این مانور با هدف نظارت بر فعالیت عمده فروشان و خرده فروشان در رابطه با کالاهای اساسی از جمله روغن خوراکی و برخورد با متخلفان در حوزه کالا و خدمات برگزار شد.

وی بیشترین تخلفات واحدهای صنفی در سطح شهر را عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی عنوان کرد.

رئیس سازمان صمت هرمزگان با اشاره به برگزاری مانور نظارتی در سطح استان افزود: در مانور مذکور تا کنون بیش از بیست و هفت هزار و 280 مورد بازرسی از واحدهای عمده فروشی، صنفی و خدماتی بعمل آمد که در این راستا یک هزار و 291 مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر12 هزار و 944 میلیارد تومان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات ارسال گردید.

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین و عرضه کالا نداریم تصریح کرد: نظارت بر کل زنجیره تولید و عرضه در استان با تمام توان ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی 124 ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز