استاندار هرمزگان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سالروز تشکیل پدافند هوایی:

آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۰۷:۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۱۴۰۳۲
آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد
استاندار هرمزگان گفت: آسمان ایران اسلامی با دستان توانا و چشمان بیدار نیروهای پدافند هوایی در امنیت کامل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان هرمزگان به مناسبت سالروز تشکیل پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه پدافند هوایی منطقه جنوب شرق کشور در بندرعباس، عنوان کرد: با دستان توانا و چشم های بیدار نیروهای پدافند هوایی کشور، اکنون آسمان ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد.

وی با اشاره به آگاهی دشمن از وجود امنیت در ایران، افزود: توانایی و قدرت نیروهای نظامی کشور نشان می دهد که اگر دشمن به حریم هوایی، زمینی و دریایی ایران تجاوز کند با پاسخ کوبنده رزمندگان رشید ما روبرو می شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به حضور مؤثر پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: انهدام هواپیماهای نظامی رژیم بعثی عراق در عملیات های مختلف مانند فتح المبین و بیت المقدس افتخار بزرگی برای پدافند هوایی کشور است.

شایان ذکر است؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور نیز در این مراسم گفت: امروز پدافند هوایی کشور با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار دیگر همرزمان خود در ارتش و سپاه وظیفه بزرگ دفاع از تمامیت هوایی کشور را با جدیت تمام برعهده دارد.

امیر فرزان افزود: اکنون پدافند هوایی کشور با اتکا به دستان پرتوان نیروهای داخلی و ساخت سامانه های نظامی جدید، حضور بیگانگان را درحریم هوایی کشور تحمل نمیکند.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهیدان غفوری و قاسم زاده و کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز