فرماندار بندرعباس:

ارتقای سطح سلامت با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۴:۲۱
کد خبر: ۳۲۸۷۹۷
ارتقای سطح سلامت با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ
جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختگان حادثه بیت الله الحرام و شهادت سردار همدانی ، بیان داشت : ارتقاء و پیشبرد سطح سلامت شهروندان و بهداشت محیط در سطح شهرستان از مهمترین اهداف این کارگروه می باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت : داشتن حق حیات و سلامتی یکی از حقوق طبیعی انسان است که خداوند به بشر ارزانی داشته و موافق کرامت انسانی است و لذا بایستی همه ی نهادهای مسئول و دستگاههای عضو کارگروه سلامت ، به نحو مطلوب ماموریتهای خویش را برای کنترل عواملی که تاثیرات سویی بر سلامتی شهروندان و محیط پیرامون آنان را دارد انجام دهند .

احمد پویافر در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان افزود : رعایت بهداشت محیط نقش بسزایی در کنترل عوامل بیماری زا همچنین سلامت جسمی ، روانی و اجتماعی جامعه دارد و در این راستا توجه به امر بهداشت محیط در شهرستان از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و مسئولین ذیربط باید با تعامل ، همکاری و همراهی یکدیگر در جهت مرتفع نمودن برخی از مشکلات موجود تلاش مضاعف نمایند .

وی با اشاره به هدف برگزاری جلسات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اذعان داشت : برای ارتقای سطح سلامت باید آموزش سلامت ، حفاظت از سلامتی جامعه و پیشگیری از بیماری ها را به طور همزمان با برنامه ریزی منسجم ، هماهنگ توام با عمل انجام داد .

پویافر در ادامه خاطرنشان کرد : خانواده ها با اجرای طرح واکسیناسیون سرخک همکاری های لازم را با ماموران بهداشتی داشته باشند و فرزندان خود را واکسینه کنند .

این مقام مسئول در پایان از مسئولان بهداشتی شهرستان خواست تا از طریق رسانه های جمعی اطلاع رسانی دقیقی نسبت مبحث بهداشت داشته باشند .

شایان ذکر است احمد پویافر فرماندار بندرعباس همچنین اطلاع رسانی به موقع و شفاف از سوی دستگاههای ذی ربط در امر سلامت در زمینه بیماری کرونا ویروس راههای ابتلا و اقدامات لازم جهت پیشگیری و کنترل این بیماریها را خواستار شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز