معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در گردهمایی فرمانداران و بخشداران:

تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پویا و با نشاط در حال انجام است

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۰:۳۴
کد خبر: ۳۲۹۹۰۳
تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پویا و با نشاط در حال انجام است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پویا و با نشاط در حال انجام است و امیدواریم این دو انتخابات بعنوان برگ زرینی دیگر در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شود

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، گردهمایی یک روزه مشترک فرمانداران و بخشداران شهرستان های تابعه استان هرمزگان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان، امام جمعه موقت شهرستان بندرعباس ، رئیس کل دادگستری ، مدیرکل اطلاعات، فرماندهی انتظامی استان و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در این همایش گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بواسطه پشتیبانی مردم ولایتمدار توانسته بعنوان یک قدرت در منطقه و جهان شایستگی و توانمندی خودرا به اثبات رساند.

بهروز اکرمی باشاره به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت ، ملت همدلی و همزبانی افزود: وحدت بین قوا بعنوان خط قرمز دولت و نظام تلقی می شود و دولت یازدهم برای ایجاد این وحدت که بحمد اله ناگسستگی است تمام تلاش خود را انجام می دهد و دشمنان بدانند که حربه اختلاف افکنی بین قوا و مردم  هیچگاه کارساز نخواهد شد .

وی با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو در اسفند ماه سال جاری افزود : تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پویا و با نشاط در حال انجام است و امیدواریم این دو انتخابات بعنوان برگ زرینی دیگر در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شود .

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حفظ وحدت گفت: خوشبختانه در استان هرمزگان با درایت استاندار محترم وحدت مثال زدنی در بین مجموعه حاکمیتی و دستگاههای نظامی ، قضایی و اطلاعاتی برقرار است و از طرف استاندار از تمام تلاشگران و کسانیکه ایجاد وحدت را سرلوحه کار در استان قرار داده اند تشکر می کنم .

در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : استان هرمزگان بعنوان منطقه ای استراتژیک و قرارگیری در مسیر ترانزیت  کالا و همسایگی با کشور های حوزه خلیج فارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار عزیز الله ملکی با اشاره به تلاش مجموعه انتظامی و اطلاعاتی استان برای مبارزه با قاچاق کالا ومواد مخدر افزود : نیروی انتظامی استان تمام تلاش خود را برای شناسایی تیم ها و سرباند های قاچاق و دستگیری آنان انجام خواد داد.

وی  افزود: با تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی و همکاری دستگاههای اطلاعاتی و دستگاه قضایی اجازه بروز هیچ گونه نا امنی را نخواهیم داد.

ملکی همچنین با اشاره به طرح ممنوعیت ورود اتباع به استان خاطر نشان کرد : تا کنون بیش از 16 هزار نفر اتباع بیگانه غیر مجاز در استان دستگیر شده اند.

وی  ضمن تشکر از استاندار و معاون سیاسی استاندار گفت : با توجه به حجم ماموریت ها و وظایف نیروی انتظامی در امر پیشگیری و مبارزه، نیازمن همکاری سایر دستگاهها در اجرای طرح ممنوعیت ورود اتباع غیرمجاز به استان هستیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم  رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه افزود : کلام مقام معظم رهبری به هیچ عنوان نافی مبارزه با دشنمان اسلام نیست و رفتار دولتمردان نیز نشان از همین موضوع دارد که مذاکرات هسته ای ، خوی استکباری دشمنان را نفی نمی کند و این مذاکرات با حفظ منافع ملی و مصالح نظام انجام گرفته است .

وی با شاره به امنیت موجود در جامعه گفت : لازمه توسعه همه جانبه در تمامی زیر ساخت ها   از جمله بهداشت و درمان ، آموزش وپرورش وسایر حوزه ها، برقراری امنیت است که این موضوع باید سر لوحه کار قرار گیرد.

وی اعتیاد را یکی از معضلات جامعه و عاملی برای اخلال در امنیت عنوان کرد و گفت :موضوع اعتیاد علاوه بر از هم پاشیدن بنیان خانواده به نوعی به امنیت جامعه نیز لطمه خواهد زد که باید برای برون رفت و مبارزه اثر بخش با این پدیده ، راهکاری اندیشیده شود.

حجت الاسلام اکبری در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: خواسته نظام و جامعه برگزاری انتخاباتی آرام و قانونمند است که دستگاه قضایی برای نیل به این هدف تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز