مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه خبر داد:

فصل جدید ورود محموله های کانتینری به بندر لنگه

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۴:۴۷
کد خبر: ۳۳۸۱۵۴
فصل جدید ورود محموله های کانتینری به بندر لنگه
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه از رشد 64 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در این بندر خبر داد و گفت: به زودی شاهد شروع فصل جدیدی از عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر لنگه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمود صابری" در خصوص عملکرد هفت ماهه سال 1394 اظهار داشت: آمار تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی بنادر غرب استان هرمزگان طی مدت یاد شده به 7میلیون و 150 هزار و 562 تن کالا رسید.

وی افزود: از مجموع کل عملیات تخلیه و بارگیری، میزان 5 میلیون و 983 هزار و356 تن کالا مربوط به کالاهای نفتی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 16 درصدی را شاهد بودیم.

هند و چین مشتری های نفتی بندر لنگه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه ضمن اشاره به افزایش صادرات نفتی در این مدت، میزان آن را 4 میلیون و 559 هزار و 492 تن برشمرد که بیانگر افزایش 16 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال 93 می باشد.

به گفته وی، کشورهای هند و چین از جمله مقاصد صادرات فرآورده های نفتی این بندر به شمار می روند.

رشد 100درصدی ترانزیت نفتی

به گفته صابری، ترانزیت مازوت از عراق به امارات بخش عمده ای از 3 هزار و 69 تن فرآورده نفتی جابجا شده به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد که سبب شد تا در هفت ماه نخست امسال، ترانزیت فرآورده های نفتی با 100 درصد رشد به بالاترین میزان پیشرفت دست یابد.

ورود نفتکش ها به جزایر سیری و لاوان

وی اضافه کرد: با ورود نفتکش ها به جزایر نفتی بندر لنگه، جزایر سیری و لاوان تا پایان مهرماه 94، پذیرای 99 فروند شناور نفتکش بودند که این میزان 18 درصد بیشتر از آمار جابجایی سال قبل بوده است.

فصل جدید ورود کانتینر به بندر لنگه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه از رشد 64 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در این بندر خبر داد و گفت: رایزنی های مستمر و جلسات متعددی با صاحبان کالا و سرمایه گذاران در این بخش در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد شروع فصل جدیدی از عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر لنگه باشیم.

وی در پایان از رشد 7 درصدی صادرات غیر نفتی به میزان 266 هزار و 401 تن انواع شامل محصولات کشاورزی و دامی، مواد غذایی، ابزار آلات و لوازم خانگی،کالاهای معدنی و ساختمانی سخن به میان آورد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز