روایت سفر استاندار هرمزگان به بستک؛

استقبال با شکوه از سفیر تدبیر و امید و مشارکت گسترده خیرین در اجرای طرح ها

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۸:۳۷
کد خبر: ۳۵۶۰۲۶
استقبال با شکوه از سفیر تدبیر و امید و مشارکت گسترده خیرین در اجرای طرح ها
استقبال با شکوه و لقب دادن استاندار هرمزگان به عنوان سفیر تدبیر و امید و مشارکت گسترده خیرین در اجرای طرح ها از جمله نکات جالب توجه سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بستک بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان همزمان با نهمین روز از دی ماه سال 94 با هدف دیدار با مردم، کلنگ زنی احداث مدارس، افتتاح طرح آبرسانی روستایی، نشست با علما و بزرگان و همچنین حضور در نشست شورای اداری به شهرستان بستک در غرب استان هرمزگان سفر کرد.

این سفر با حضور استاندار هرمزگان در روستای تدرویه شهرستان بستک آغاز شد. جمعی از مردم این روستا پیش از آمدن استاندار هرمزگان برای استقبال از نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در خیابان ورودی این روستا حاضر شده بودند.

مردم روستای تدرویه با حضور جادری با سردادن شعار "سفیر تدبیر و امید خوش آمدی"  استقبال باشکوهی از استاندار هرمزگان داشتند و نواختن موسیقی محلی نیز از دیگر نکات جالب توجه در مراسم استقبال مردم این روستا از استاندار هرمزگان بود.

در کوچه های این روستا پارچه نوشته های مختلفی برای خوش آمدگویی به استاندار هرمزگان نصب شده بود که در این میان لقب دادن استاندار هرمزگان به عنوان "سفیر تدبیر و امید" از جالب ترین نکات این پارچه نوشته ها بود.

با حضور جادری در روستای تدرویه عملیات اجرایی احداث و بازسازی دو باب مدرسه و همچنین سالن اجتماعات و امتحانات مدارس این روستا با مشارکت خیرین نیکوکار آغاز شد.

در مراسم کلنگ زنی این مدارس تعدادی از دانش آموزان با لباس های محلی حضور داشتند و پیش از کلنگ زنی نیز یکی از بزرگان روستای تدرویه، حمایلی که بر روی آن نوشته شده بود "سفیر تدبیر و امید" را به استاندار هرمزگان هدیه کرد.

جاسم جادری پس از این مراسم در جمع مردم روستای تدرویه در مسجد جامع این روستا حاضر شد و طی سخنانی ضمن قدردانی از مشارکت خوب اهل سنت هرمزگان در امر نیکوکاری و کارهای خیر بر لزوم گسترش ریشه های وحدت فرهنگی و اعتقادی تاکید کرد.

در ادامه این سفر فاز دوم مجتمع آبرسانی روستایی براشت در شهرستان بستک با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد که در احداث این مجتمع نیز خیرین منطقه نقش داشته اند.

جادری سپس در شهر بستک حاضر شد و عملیات احداث چهار مدرسه و یک خوابگاه دانش آموزی در شهر بستک با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد که این طرح ها نیز قرار است با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان احداث شود.

نکته جالب توجه در تمامی این طرح ها مشارکت گسترده خیرین و افراد نیکوکار شهرستان بستک در اجرای آنها بود که استاندار هرمزگان نیز از مشارکت خیرین شهرستان بستک در این طرح ها قدردانی کرد و بیان داشت: به دلیل مشارکت افراد نیکوکار و خیرین، شاهد ارائه خدمات خوبی به مردم در غرب استان هرمزگان هستیم.

استاندار هرمزگان در ادامه نیز در نشست صمیمی با علما و بزرگان شهرستان بستک با تاکید بر اینکه اتکا روی اشتراکات اسلامی فرصت ایجاد تفرقه را از دشمنان می گیرد، بیان داشت: علما وظیفه مهمی در اتحاد مسلمانان دارند.

پایان بخش سفر نماینده عالی دولت در استان هرمزگان به بستک حضور در نشست شورای اداری این شهرستان بود که جادری در این نشست گفت: ایران اسلامی در مرحله گذر از یک پیچ تاریخی قرار دارد و هنر گفتگوی دولت تدبیر و امید به بار نشسته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز