صابری اعلام کرد؛

آغاز تعمیرات اساسی تجهیزات استراتژیک بندرلنگه

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۴:۰۳
کد خبر: ۳۹۷۷۰۶
آغاز تعمیرات اساسی تجهیزات استراتژیک بندرلنگه
مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه از آغاز پروژه تعمیرات اساسی تجهیزات استراتژیک در این بندر با استفاده از توان و دانش متخصصان داخلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمود صابری" طی اظهاراتی به توسعه فعالیت های بندرلنگه و لزوم فعالیت مستمر تجهیزات کاربردی در این بندر اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه تعمیرات اساسی تجهیزات استراتژیک شامل دو دستگاه جرثقیل "فانتوزی" و " لیبهر" هر کدام با ظرفیت تخلیه و بارگیری 60تن کالا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بهره گیری از توان و دانش متخصصان داخلی و همچنین حمایت از صنایع بومی به عنوان رویکرد اساسی در انجام این پروژه ارجح امور قرارگرفته است.

به گفته صابری، پروژه تعمیرات جرثقیل های  بندر لنگه با رقمی بالغ بر 4 میلیارد و 780 میلیون ریال در بازه زمانی سه ماهه از ابتدای اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه می یابد .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه ابراز امیدواری کرد، در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و  بهره مندی از دانش نیرو های مجرب داخلی بتوانیم  با تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز  بندر، خروج ارز از کشور  را در شرایط فعلی کشور کاهش دهیم.

 

 

نظر شما