مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد

افزایش ناوگان هوایی در جشنواره تابستانی امسال کیش

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۳:۱۷
کد خبر: ۳۹۷۷۲۲
افزایش ناوگان هوایی در جشنواره تابستانی امسال کیش
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: افزایش 60 درصدی امکانات ناوگان هواپیمایی کیش‌ایر و اعلام آمادگی 51 شهر برای برقراری پرواز به جزیره کیش و بالعکس یکی از مزیت‌های جشنواره تابستانی امسال است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان٫ در این نشست که با حضور مونسان٫ معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و روسای جوامع بازاریان و هتلداران برگزارشد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده برای گردشگران گفت: مهمترین بخش برنامه ریزیها باید بر ایجاد انگیزه برای جذب گردشگران متمرکز شود.

مونسان افزود: ارائه تخفیف های مختلف در بخش های مختلف مانند بازارها و هتل ها٫ تسهیل شرایط سفر و اهدای هدایای ارزشمند از جمله اقداماتی است که می توانند انگیزه های سفر به کیش را افزایش دهند.

وی با اشاره به افزایش 60 درصدی امکانات ناوگان هواپیمایی کیش و اعلام آمادگی 51 شهر برای برقراری پرواز به کیش تاکید کرد: علاوه بر هواپیمایی کیش دیگر شرکت های هواپیمایی نیز در تابستان امسال باید با ارائه خدمات با نرخ مناسب در رونق بیشتر گردشگری همکاری کنند.

در این جلسه معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به ارائه گزارشی از برنامه های پیش بینی شده برای نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش پرداخت.

گفتنی است در این جلسه با تاکید مونسان مقرر شد در نشست دوم هر یک از معاونت ها برنامه های خود را برای جشنواره تابستانی 95 اعلام کنند .

همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری بازارها و هتل ها با ارائه تخفیف های ویژه از دیگر بخش های این جلسه بود. 

 

نظر شما