فرماندار بندرعباس :

اعضای شورا منتخبین مردم هستند و باید حضور موثری داشته باشند.

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۱:۲۶
کد خبر: ۳۹۸۶۹۴
اعضای شورا منتخبین مردم هستند و باید حضور موثری داشته باشند.
شوراها به عنوان منتخبین مردم ، نقشی تعیین کننده در ارتباطات اجتماعی دارند و تعامل مناسب آنها با مدیران اجرایی باعث تقویت نقش مردم در سرنوشت اجتماعی خود و پیگیری مناسب مطالبات آنها خواهد بود .

 به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، احمد پویافر فرماندار بندرعباس در جلسه با اعضاء شورای شهر بندرعباس ضمن عرض تبریک به مناسبت روز شورا و روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: شوراها به عنوان نمایندگان مردم، نقشی تعیین کننده در مراودات اجتماعی دارند و تعامل مناسب آنها با مدیران اجرایی باعث تقویت نقش مردم در سرنوشت اجتماعی خود و پیگیری مناسب مطالبات آنها خواهد بود .

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: اعضای شورای شهر در حیطه کاری خود در خدمت مردم بوده اند و هرچند که به همه ایده آل های مردم شهر است پیدا نکرده اند ، امید است که اعضای شورای شهربتوانند با تصمیم گیری خوب خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنند .

احمد پویافر افزود: یکی از وظایف مهم شوراها توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهراست شورا با این دیدگاه در بین مردم حضور می یابد تا پیگیر مطالبات مردم از دستگاهها و سازمانهای دولتی باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دوری از حاشیه و حرکت در مسیر و رسالت اصلی شورا ، روان سازی امور توجه ویژه به وظیفه نظارتی و توجه به سرانه امکانات جهت کاستن از مشکلات اجتماعی نکاتی است که اعضای شورا باید در برنامه های خود به آن توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار با تاکید بر اهمیت همکاری همه جانبه دستگاههای مربوطه با شورای اسلامی شهر عنوان داشت: شورای شهر براساس قوانین و مقررات مدیریت شهری وظایف مشخصی را در ارتقا رفاه شهروندی دارند و امید است با پی‌گیری شورا نتیجه‌ی مطلوب‌تری حاصل شود و شاهد رضایت بیش‌تر شهروندان باشیم .

فرماندار بندرعباس در پایان باتشکر از خدمات ارزشمند آقای عبدالله آبسواران و زحمات دلسوزانه وی در دوران تصدی سمت عضو شورای شهربندرعباس تشکر کرد و حضور مجدد آقای جمشید رئیسی عضو جدید تبریک گفت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز