شروع به کار ساخت ۳۸ واحد مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی میناب

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۸:۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۱۸۸۰۱
شروع به کار ساخت ۳۸ واحد مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی میناب
مدیر بسیج سازندگی میناب گفت: در راستای طرح های محرومیت زدایی با مشارکت کمیته امداد تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی نیازمندان در دستور کار بسیج سازنگی میناب قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سیدمجتبی موسوی مدیر بسیج سازندگی میناب گفت: تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی نیازمندان در دستور کار قرار گرفته که از زمان اجرای ۲ هفته این طرح تعداد ۳۸ واحد از این تعداد بر اساس اولویت به پیشرفت ۱۵ درصدی خود رسیده که به همراه فرماندهی محترم سپاه میناب و مهندسی ناحیه از این طرح ها بازدید و میزان پیشرفت کار از نزدیک مشاهده گردید.

مدیر بسیج سازندگی میناب با اشاره به فعالیت‌های مثبت بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه نهادی مقدس و بسیار مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه باید همراه و همگام مردم به دولت در اجرای طرح‌ها کمک کند.

وی عنوان کرد: از این تعداد ۳۸ واحد مسکونی که پیشرفت قابل توجهی نیز داشته اند تعداد ۱۰ واحد در بخش توکهور-هشتبندی، ۱۸ واحد در بخش بندذرک و ۱۰ واحد نیز در بخش مرکزی میناب قرار دارد.

موسوی بیان کرد: برخی از نقاط شهرستان هنوز مردم در محرومیت به سر می‌برند که دستگاه‌های حمایتی به تنهایی نمی‌توانند اقدامی انجام دهند بلکه باید خیران و بسیج سازندگی نیز حضور داشته باشند.

وی افزود: واژه بسیج سازندگی همان اقتصاد مقاومتی بوده که می‌توان در فراهم کردن انواع زیر ساخت‌ها و کمک به ساخت راه، مدرسه، بیمارستان و پروژه‌های مود نیاز جامعه حضور داشته باشیم.

مدیر بسیج سازندگی میناب خاطر نشان کرد: بسیج در عرصه سازندگی نیز بسیار تاثیرگذار بوده و امروز که دشمن تلاش دارد تا ملت ما را از لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار دهد با خدمات بسیار مثبت و سازنده خود به ویژه در نقاط محروم برای ایجاد عدالت اجتماعی تلاش می‌‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز