با هدف تسهیل در انتخاب رشته:

چاپ کتاب "اطلس هدایت تحصیلی" برای دانش آموزان نهم

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۵:۴۴
کد خبر: ۴۱۹۰۱۸
چاپ کتاب اطلس هدایت تحصیلی برای دانش آموزان نهم
مدیرآموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس از تألیف و چاپ کتاب "اطلس هدایت تحصیلی" با هدف افزایش آگاهی در مورد رشته‌های تحصیلی و انتخاب آینده شغلی دانش آموزان پایه نهم متوسطه دوره اول دراین ناحیه آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به مصوبه کمیته هدایت تحصیلی آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس در سال جاری، اظهارداشت: طبق نظام آموزشی جدید کشور، دانش آموزان نهم متوسطه دوره اول برای نخستین بار در سال جاری اقدام به انتخاب رشته می‌کنند که در این راستا این ناحیه آموزشی اقدام به تألیف و کتاب "اطلس هدایت تحصیلی" نموده است.

وی افزود: کتاب "اطلس هدایت تحصیلی" به همت معاونت آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس تألیف و به چاپ رسیده که به گفته قویدل این کتاب حاوی رشته‌ها تحصیلی با زیر مجموعه آنها، معرفی مشاغل و رشته‌های تحصیلی در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش می‌باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این کتاب تمام رشته‌ها نظری مدارس، جداول مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی، معرفی رشته‌ها و اطلاعات هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش موجود در آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس را در برمی‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز