نماینده عالی دولت در استان هرمزگان:

شیوه حکومتی امام علی (ع) الگویی بی نظیر برای بشریت است

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۷:۰۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۲۷۲۵
شیوه حکومتی امام علی (ع) الگویی بی نظیر برای بشریت است
استاندار هرمزگان شیوه حکومتی امام علی را الگویی بی نظیر برای تمامی بشریت دانست و گفت: باید این الگو را در نظام جمهوری اسلامی ایران سرلوحه قرار دهیم و آن را به همگان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری ایام شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و با تاکید بر لزوم تبیین صفات نیکو، سیره و فلسفه اقدامات امیرالمومنین (ع) ، بیان داشت: امام علی (ع) با تحمل مصائب بسیار و تلاش برای هدایت امت مسلمان، درخت تنومند اسلام را آبیاری کرد.

وی ادامه داد: همراهی امیرالمومنین با پیامبر اسلام (ص) از ایشان شخصیت استثنایی برای بشر ساخته است و امام علی (ع) اسوه اخلاق و جوانمردی و دارای تمامی صفات نیکوست که به حق او را می توان مقتدرترین مظلوم هستی نامید.

استاندار هرمزگان شیوه حکومتی امام علی را الگویی بی نظیر برای تمامی بشریت دانست و افزود: امیرالمومنین (ع) تنها در مدت کوتاه چهار سال و 9 ماه خلافت خود بر جامعه اسلامی، نمونه کامل حکومت یک حاکم اسلامی را به بشریت عرضه کرد و باید این الگو را در نظام جمهوری اسلامی ایران سرلوحه قرار دهیم و آن را به همگان معرفی کنیم.

جادری خاطرنشان کرد: همچنین امام علی (ع) توجه ویژه ای به ایتام و نیازمندان داشت و نیاز است با الگوگیری از امیر المومنین (ع) در کارهای نیکو و خیر و خداپسندانه مشارکت کرده و به فقرا و نیازمندان کمک کنیم.

وی مصادف شدن این ایام با شب های قدر را فرصت گرانقدری برای بهره گیری معنوی در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: در شب های قدر سرنوشت و تقدیر انسان رقم می خورد و باید بکوشیم تا بهره لازم را از این شب های معنوی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: شب قدر، شب نزول قرآن و برتر از هزار ماه است که باید از این فرصت بزرگی که خداوند در اختیار انسان قرار داده نهایت بهره را برده و از خداوند منان طلب آمرزش و هدایت کنیم.

جادری گفت: شب های قدر فرصت ارزشمندی برای دعا و استغفار و دارای برکات فراوانی است که امیدواریم برکت این شب ها نصیب همه ما شود.

نظر شما