اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در استان هرمزگان

نشست خبری هفته تامین اجتماعی در هرمزگان ١٩ تیر برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۳:۱۰
کد خبر: ۴۲۸۲۶۲
نشست خبری هفته تامین اجتماعی در هرمزگان ١٩ تیر برگزار می شود
مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان از برگزاری نشست خبری مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی این استان هزمان با نخستین روز از هفته تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،"عباس اکبری " ضمن اعلام این خبر افزود: هر ساله بازه زمانی حدفاصل ١٩ تا ٢٥ تیرماه با عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده که برنامه های مختلفی به این مناسبت توسط بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی در استان هرمزگان برگزار می شود.

وی بیان کرد: برگزاری نشست خبری مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از جمله این برنامه هاست که به منظور ارایه گزارش عملکرد سالانه و همچنان تبادل نظر با اصحاب رسانه و نمایندگان افکار عمومی به عنوان یکی از شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اجرایی می شود. 

اکبری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این نشست خبری قرار است ساعت ١٠ صبح روز شنبه ١٩ تیر ماه ٩٥ با حضور خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های اطلاع رسانی فعال در مرکز استان هرمزگان برگزار شود.

به گفته وی، محل برگزاری نشست خبری مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان، سالن کنفرانس تامین اجتماعی واقع در طبقه اول ساختمان مرکزی این اداره کل به آدرس بندرعباس، بلوار امام خمینی(ره) نرسیده به میدان فرودگاه تعیین شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، بازدید مدیران بیمه ای و درمان از بندر شهید رجایی، برگزاری مراسم تقدیر از خانواده شهدای تامین اجتماعی، بازنشستگان و کارکنان نمونه و نشست مشترک شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه استان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی است.

وی اضافه کرد: بازدید از شعبه یک بندرعباس و پلی کلینیک تخصصی ولی عصر(عج) با حضور مقامات ارشد استانی، نشست هم اندیشی و تقدیر از  تشکل های صنفی کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی، دیدار با استاندار، ائمه جمعه و فرمانداران و سایر مقامات استانی و شهرستانی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در بین کارکنان و خانواده های کارکنان تامین اجتماعی استان هرمزگان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز