حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در جمع کانون فرزندان شاهد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۷:۳۵
کد خبر: ۴۳۳۶۶۸
حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در جمع کانون فرزندان شاهد
به منظور تعامل هرچه بیشتر میان کانون فرزندان شاهد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان جلسه ای در تاریخ 27 تیرماه95 با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان و احترامی دبیر کانون فرزندان شاهد وجمعی از فرزندان شهدا برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، به منظور تعامل هرچه بیشتر میان کانون فرزندان شاهد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان جلسه ای در تاریخ 27 تیرماه95 با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان و احترامی دبیر کانون فرزندان شاهد وجمعی از فرزندان شهدا برگزار شد .

در این جلسه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سخنانی گفت : کارنامه نورانی شهادت و جانبازی عزیزان شما ، گواه صادقی بر کسب بالاترین امتیازات و مدارج تحصیلی معنوی آنان است و کارنامه موفقیت شما در گرو تلاش و مجاهدت است .

وی گفت : زندگی در دنیای امروزه زندگی در مدرسه اراده است و سعادت و شقاوت هر انسانی به اراده خود انسان رقم می خورد ، اگر بخواهید عزیز و سربلند باشید باید ازسرمایه های عمر و استعدادهای جوانی استفاده کنید ، و با اراده و عزم راسخ خود به طرف علم و عمل و کسب دانش و بینش حرکت نمائید .

ایشان در ادامه سخنانشان اضافه نمودند : زندگی زیر چتر علم و آگاهی و انس با کتاب و قلم و اندوخته ها آنقدر شیرین و خاطره آفرین است که همه تلخی ها و ناکامی های دیگر را از یاد می برد . در ادامه جلسه بصورت پرسش و پاسخ برگزار شد در این جلسه مهدی احترامی دبیر کانون گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه و از حضور و همکاری مدیرکل بنیاد شهید استان قدردانی و تشکر نمود.

انتهای پیام ./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز