نخستین بازدید معاونین بهداشتی و درمان تازه منصوب شده ، از بشاگرد شروع شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۶:۲۱
کد خبر: ۴۳۳۶۸۷
نخستین بازدید معاونین بهداشتی و درمان تازه منصوب شده ، از بشاگرد شروع شد
نخستین بازدید معاونت بهداشتی و درمان از شرق استان و شهرستان بشاگرد با حضور همکاران و کارشناسان فنی حوزه بهداشت حوزه و درمان شبکه بهداشت شهرستان بشاگرد و روستاهای درنگ مدو ، تیسور و گوین با هدف آشنایی با همکاران ، بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه و همچنین شاخص های بهداشتی و درمانی منطقه انجام شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،دکتر غلامعلی جاودان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جانباز بالای 70 درصد به همراه دکتر غریب زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه در خصوص بازدید از بشاگرد گفت : نخستین بازدید معاونت بهداشتی و درمان از شرق استان و شهرستان بشاگرد با حضور همکاران و کارشناسان فنی حوزه بهداشت حوزه و درمان شبکه بهداشت شهرستان بشاگرد و روستاهای درنگ مدو ، تیسور و گوین با هدف آشنایی با همکاران ، بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه و همچنین شاخص های بهداشتی و درمانی منطقه انجام شد .

دکتر جاودان افزود : نگاه ما در بازدیدها این است که از دورترین نقاط استان به نقاط نزدیک انجام شود . و از نزدیک با همکاران شاغل در مراکز و خانه های بهداشت دیدار کرده ، چرا که منابع انسانی جزو بزرگترین سرمایه سازمان است ؛ و یک مدیر باید با یک رویکرد مناسب جهت ارتقاء موارد و مباحث سازمانی با اولویت به آن بپردازد .

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به بازدید 10 سال گذشته خود از منطقه بشاگرد اظهار کرد : یکی از اهداف بازدید از این منطقه بررسی تغییرات 10 ساله و شاخص های بهداشتی در خصوص ارزیابی مجدد به منظور برنامه ریزی بهتر جهت ارتقاء خدمات در منطقه صورت گرفته است .

دکتر جاودان عنوان کرد : وضعیت گسترش شبکه ، زیر ساختهای اداری ، بهداشتی ، درمانی و همچنین نیروی انسانی و فرآیندهای که در این زمینه وجود دارند ، همچون وضعیت سلامت خانواده ، وضعیت بیماریها در منطقه اعم از مالاریا ، بیماریهای عفونی ، بیماریهای واگیر و غیر واگیر و اطلاع از شرایط کنونی در منطقه ، از جمله مواردی بود که در این بازدید شاخص های مربوط به آنها توسط همکاران مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت .

دکتر جاودان در پایان خاطر نشان کرد : همه مواردی که در بازدید ها مورد بررسی قرار می گیرند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ؛ ما به همان اندازه که به زیر ساخت اعم از ابنیه و نیروی انسانی نیاز داریم ، به اجرای فرایند های تخصصی نیز نیاز داریم . همه مسائل بهداشتی جزو اولویت های دانشگاه علوم پزشکی است ؛ و انتظار داریم همکاران ما به همه مسائل متناسب توجه کنند .

در ادامه گفتگو عبدالله غریب زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص بازدید از بیمارستان بقیة الله الاعظم (عج) شهرستان بشاگرد و پایگاههای اورژانس جاده ای و بررسی مشکلات و نقاط قوت و ضعف آنها در ارائه خدمات تصریح کرد : جهت راه اندازی بیمارستان بقیة الله الاعظم (عج) بشاگرد با حضور نیروهای تخصصی تمام سعی و تلاش را خواهیم کرد .

دکتر غریب زاده اظهار کرد : در این مسیر مشکلات عدیده ای از جمله تامین مسکن نیروهای شاغل در بیمارستان اعم از پزشک ، پرستار ، ماما و سایر نیرو ها وجود دارد ؛ که در جهت نیل به این هدف نیازمند همکاری و تعامل سایر بخش ها از جمله نماینده عالی دولت در استان و فرمانداری منطقه هستیم .

وی ابراز کرد : با توجه به بعد مسافت ، پراکندگی منطقه و نبود راه ارتباطی مناسب ، راه اندازی بیمارستان بطور کامل از ضروریات است ولی در راه اندازی کامل بیمارستان مشکلات عدیده ای از جمله کمبود اعتبارات و تامین نیروی انسانی ماندگار وجود دارد ؛ که امیدواریم به این هدف مهم دست یابیم .

سرپرست معاونت درمان خاطر نشان کرد : پیرو بازدید های به عمل آمده از پایگاه اورژانس جاده ای گوهران عملکرد این پایگاه طبق استاندارد های وزارت بهداشت مطلوب می باشد .

در پایان از کلیه همکاران زحمت کش که با وجود تمام مشکلات و محرومیت های منطقه با عشق خدمت به مردم مشغول به خدمت هستند تقدیر تشکر نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز