مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

آموزه های رضوی نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۷:۴۷:۲۲
کد خبر: ۴۴۵۸۱۰
آموزه های رضوی نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: آموزه های رضوی نقش مهمی در تحکیم خانواده دارد و آموزه های دینی و رضوی اگر اشاعه پیدا کرده و خانواده ها به آن عمل کنند جامعه سالم و موفقی خواهیم داشت.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد در مراسم تجلیل از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را در اشاعه فرهنگ رضوی بسیار موثر دانست و بیان داشت: برنامه های مختلفی که در قالب این جشنواره برگزار می شود توانسته است در سطح جامعه ما جریان سازی فرهنگی کند.

مشاور استاندار هرمزگان در امور بانوان با بیان اینکه آموزه های رضوی نقش مهمی در تحکیم خانواده دارد، افزود: خانواده به عنوان سنگ بنای نخست جامعه است و این سنگ بنا هر چه مستحکم تر باشد جامعه مستحکم تری خواهیم داشت و آموزه های دینی و رضوی اگر اشاعه پیدا کرده و خانواده ها به آن عمل کنند جامعه سالم و موفقی خواهیم داشت چه بهتر که این آموزه ها در اوان کودکی و نوجوانی آموزش داده شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان ضمن تقدیر از تلاش مربیان کانون پرورش فکری، جهت توانمند سازی و ایجاد حس اعتماد به نفس درکودکان و نوجوانان، تصریح کرد: تلاش مربیان برای آینده سازان این جامعه باید در همه ابعاد اجتماعی فرهنگی و هنری باشد و جای بسی خرسندی است که اعضای کانون با توجه به سن کم از مهارت ‌های اجتماعی و هنری بالایی برخوردارند و امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت بیشتر این عزیزان باشیم.

در ادامه این جشنواره  مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری  از کارگاه هنری و آموزشی مرکز شماره 3 کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان بازدید کرد.

در پایایان این جشنواره از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز