بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از پایگاه انتخاب رشته

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۴۵۹۲۷
بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از پایگاه انتخاب رشته
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس به منظور بررسی روند انجام مشاوره در پایگاه های مشاوره ای این ناحیه آموزشی از پایگاه مشاوره مستقر در دبیرستان دخترانه نرجس این ناحیه آموزشی بازدید نمود .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل در حاشیه این بازدید گفت : آینده شغلی و زندگی بسیاری از داوطلبان از انتخاب رشته تحصیلی ، سرچشمه می گیرد ؛ بنابر این هرچه در زمینه رشته تحصیلی آینده خود مطالعه بیشتری انجام دهند ضریب اشتباهات آنان کمتر خواهد شد.

وی افزود : انتخاب تنها واژه ای است که در همه حال با توجه به سرنوشت ساز بودن آن از حساسیت بیشتری در بین افراد جامعه برخوردار بوده و انتخاب رشته تحصیلی از این قاعده مستثنی نیست و با انتخاب رشته صحیح ، مسیر زندگی خود را تعیین و سرنوشت خود را رقم می زند.

در ادامه مرادی کارشناس مسئول مشاوره آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت : برای انتخاب رشته عوامل بیرونی و درونی در تصمیم گیری داوطلبان نقش بسزایی دارد که می توان به نقش خانواده ، محیط آموزشی، افراد اثرگذار در زندگی فرد، گروه همسالان ، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی، پیشرفت علوم و تکنولوژی، زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و بازار کار، به عنوان عوامل بیرونی در انتخاب یک رشته اشاره کرد.

وی افزود : بحمدالله دو پایگاه مشاوره در دبیرستان نرجس تا 28 مرداد ماه سالجاری از 8 صبح تا 12 ظهر و عصر ها از ساعت 16 تا 22 فعال است که در رشته های گروه آزمایشی علوم تجربی ، ریاضی و انسانی برای کلیه دانش آموزان ناحیه یک و دانش آموزانی که به صورت آزاد ثبت نام نموده اند خدمات مشاوره ای ارائه می گردد .

وی افزود : هدف از ایجاد پایگاه مشاوره ، خدمات رسانی به دانش آموزان پایه چهارم متوسطه دوم که درکنکور شرکت نموده اند و نیاز به مشاوره در زمینه انتخاب رشته دارند می باشد و بحمد الله تاکنون بیش از 200 نفر مراجعه کننده داشته ایم و انتظار داریم تا 800 نفر شرکت کننده به این پایگاه ها مراجعه نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز