برگزاری مجمع عمومی هیئت فوتبال استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۷:۳۴
کد خبر: ۴۶۷۲۵۳
برگزاری مجمع عمومی هیئت فوتبال استان هرمزگان
اعضای هیئت فوتبال استان هرمزگان انتخاب شدند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،مجمع عمومی هیئت فوتبال به ریاست غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان و باحضور امینی زاده رئیس هیئت وسایر اعضاء در سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد.

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تسلیت بمناسبت ماه محرم ،ماه پیروزی خون بر شمشیر وایام شهادت سالار وسرور شهیدان اظهارداشت: این جلسه که به منظور انتخاب نواب رئیس هیات فوتبال استان تشکیل گردیده است.

وی افزود : با انتخاب عباس امینی زاده شهردار بندرعباس به عنوان رئیس جدید هیات و با تجربه مفید ایشان شاهد توسعه و شکوفایی فوتبال استان در سطح کشور باشیم .

غلامعلی دانشور در ادامه افزود : امروز باید همه چه آنهایی که رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند باید برای رشد و توسعه فوتبال استان با هیات همکاری و مشارکت کنند تا فوتبال استان به جایگاه اصلی در سطح کشور برسند.

متولی ورزش و جوانان همچنین از زحمات 4ساله ی عبدالمجید دبیده رئیس سابق هیئت فوتبال تشکروقدردانی نمود.

وبه عباس امینی تبریک گفت واز ایشان خواست که با انتخاب کادری قوی و توانمند در جهت رشد و توسعه ی فوتبال استان رساندن آن به جایگاه واقعی خود در سطح کشور تلاش نماید.

سپس عباس امینی زاده رئیس هیئت فوتبال استان اظهارداشت:درابتدا تشکر ویژه از اداره کل ورزش وجوانان ومدیرکل ومعاونت دارم که با نگاه ارزشمند آقای دانشور سالهای زیادی افتخار شاگردی و رفاقت ایشان رادارم وامیدوارم همیشه از حمایتشان برخوردار باشم.

واز زحمات عبدالمجید دبیده در طول مدت خدمتش درهیئت فوتبال قدردانی مینمایم.

امینی افزود :حال که انتخاب شده ام باید همه دلسوزان به فوتبال برای رشد و ترقی این رشته ی پرطرفدار همکاری کنند و من دست همه پیشکسوتان و زحمت کشان به فوتبال را می بوسم و انتظار دارم شور و نشاط بیشتری به این رشته ببخشند.

امینی زاده رئیس هیئت فوتبال همچنین گزارشی از برنامه های 4ساله خود به حاضرین ارائه نمود و اظهارداشت: اولویت کاری ام برای تیم های پایه و مدرسه فوتبال است و توجه به فوتبال ساحلی و فوتسال ساحلی است و می توانیم در این راه به موفقیت بیشتری برسیم و در کنار آن تقویت فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان است .

آنگاه جهت انتخاب نواب رئیس و هیئت رئیسه با ورقه ،رای گیری مخفی به عمل آمد که علی خواجه فینی با21رای و الیزا بصیریان با22رای به عنوان نواب رئیس آقایان وبانوان انتخاب شدند.

و شرف شریفی نژاد به عنوان نماینده هیئت فوتبال شهرستانها در هیئت و علیرضا خیاط به عنوان نماینده باشگاه در هیئت با رای اعضای مجمع انتخاب شدندو حاج قاسم رنجبریان از سوی رئیس هیئت به عنوان دبیر هیئت استان معرفی گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز