معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

اقدامات موثری در جهت رفع بحران کمبود آب در هرمزگان انجام شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۹۳۷
اقدامات موثری در جهت رفع بحران کمبود آب در هرمزگان انجام شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بحران کمبود آب در استان هرمزگان باید با جدیت بررسی و در جهت مرتفع کردن آن اقدامات موثری انجام شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، عباس شیرخانلو در اولین جلسه کارگروه مدیریت جامع حوزه های آبخیزداری استان هرمزگان بر لزوم توجه ویژه مسئولین به حفظ ذخایر آبی استان هرمزگان تأکید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر کشورها با بحران آب و مدیریت آبخیزداری روبرو هستند، تشکیل کارگروه مدیریت جامع حوزه آبخیزداری نقطه عطفی در حل معضل کم آبی محسوب می شود که می توان با ارائه برنامه های جامع ضعف ها را از بین برد و به نقاط قوت تبدیل کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: در حال حاضر در خیلی از بخش ها مشارکت مردم کم رنگ شده است که با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاومتی که یکی از محورهای اصلی آن مردم محور بودن برنامه ها و اقدامات اجرایی کشور است قطعأ می تواند خلأهای  قبل را جبران کند و مردم جامعه می توانند نقش بسزایی در این امر داشته باشند.

شیرخانلو خاطرنشان کرد: بحران کمبود آب در استان هرمزگان باید با جدیت بررسی و در جهت مرتفع کردن آن اقدامات موثری انجام شود.

گرشاسبی معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز در این نشست توضیحاتی در مورد مفهوم علمی مدیریت جامع حوزه آبخیز، تعیین واحد برنامه‏ ریزی مدیریت جامع حوزه آبخیز، اهداف مدیریت جامع حوزه آبخیز، الگوی مدیریت جامع حوزه‏های آبخیز، گام‏های هفت گانه مدیریت جامع حوزه آبخیز و همچنین اقدامات انجام گرفته در اجرای طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز در استان هرمزگان را مطرح کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز