کشف ۵۱ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۷۹۹۹۸
کشف ۵۱ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف 51 تن و 759 کیلوانواع مواد مخدر طی هفت ماه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سردار "عزیزاله ملکی" گفت: پلیس استان هرمزگان با اجرای طرح های مقابله با سوداگران مرگ و برخورد جدی با عوامل خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر طی هفت ماه امسال، چهار هزار و 918 نفر را در زمینه مواد مخدر دستگیر کرد.

وی افزود: در مدت یاد شده 51 تن و 759 کیلو انواع مواد مخدر شامل 44 تن و 845 کیلو تریاک، پنج تن و 864 کیلو حشیش، 913 کیلو هروئین، 42 کیلو مرفین و 95 کیلو سایر مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش کشف داشته ایم.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون،742 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی، دو هزار و 228 خرده فروش و 9 هزار و 978 معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: در مدت یاد شده دو مورد درگیری مسلحانه با قاچاقچیان صورت گرفت و693 دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل و فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از مردم خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظر شما