​ساخت و نگهداری جاده ها با استاندارد و ایمنی

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۷:۱۶
کد خبر: ۴۸۰۰۳۱
​ساخت و نگهداری جاده ها با استاندارد و ایمنی
راهها نقش بسیار موثری در آسایش ورفاه حال مردم وتسهیل در سفر آنها دارند و حق مردم عزیز است که از راهای مناسب و ایمن بعنوان یک شهروند بهره ببرند .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس علیرضا مجرد اهمیت نگهداری راهها و ایمنی عبور و  مرور درجاده ها و نگهداری وحفاظت از راه ها ارتباطی و شریانی استان را یک امر حیاتی دانست وگفت: راهها نقش بسیار موثری در آسایش ورفاه حال مردم وتسهیل در سفر آنها دارند و حق  مردم عزیز است که از راهای مناسب و ایمن بعنوان یک شهروند بهره ببرند .

درهمین راستا چراغ های چشمک زن خورشیدی سه فانوسه، برای بالا بردن ضریب ایمنی در نقاط حادثه خیز ، جاده بستک_ کتل_ بندرلنگه کیلومتر 2 محور بستک-بندرلنگه واقع در گردنه کتل و همچنین کیلومتر 12 سه راهی جاده کتل در حوزه استحفاظی راههای شهرستان بستک توسط اکیپ  اداره حریم وایمنی راههای استان نصب گردید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : عدم توجه به ایمنی راهها باعث افزایش سوانح و تصادفات رانندگی مسافرین و شهروندان می شود ، بنابر این باید از این پس آماده تر و توانمند تر از گذشته در ایمن سازی جاده های استان تلاش نمود که مسافرین عزیز سفری خوش و خاطره انگیز را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز