پیام مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت هفته بسیج

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۸۵۷۷۰
پیام مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت هفته بسیج
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در متن کامل پیام "اله مراد عفیفی پور" چنین آمده است:

الحمدالله و السلام الله علی رسول الله و علی آله آل الله و اللعن الدائم علی اعدائهم اعداء الله من الان الی یوم لقاء الله

با سلام و درود به پیشگاه مقدس آقا امام زمان(عج)، امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری و سلام و درود به ارواح مطهر شهدای والا مقام در تمام اعصار و بویژه شهدای جنگ تحمیلی.

سلام و درود خداوند بر خانواده معظم شهدا، ایثارگران گرانقدر و رزمندگان جبهه مبارزه با کفر و ظلم، بسیجیان ولایتمدار استان همیشه پایدار هرمزگان و از جمله خانواده معزز شهدای بنادر و دریانوردی استان هرمزگان.

 

در ایام سوگواری اربعین حسینی، آغاز هفته بسیج را به حرمت خون مطهر شهدا و به پاس جانفشانی های بی مانند آنها و به احترام رشادت ها و صبوری های خانواده معزز ایشان، گرامی می داریم.

تدبر و تعقل در سیره امام حسین (ع) و یاد آوری فداکاری های بی بدیل یاران باوفایش که در رفتار و سلوک شهدای ایران اسلامی بارها متبور شده، پشتوانه محکم و استواری است، برای ادامه راه پاک آنان و ضمانت پیروزی حق بر باطل و دانایی و آگهی بر جهل و خرافه است.

ماموریت های بسیج که به تعبیر امام راحل(ره) شجره طیبه و درخت تناوری است، در همه زمان ها مبتنی بر عقل و آگاهی و تلاش برای حفظ هنجارهای جامعه اسلامی و کمک و اطمینان دادن به فرایند ایجاد آبادانی و توسعه در کشور است و یقینا این ماموریت هرگز پایان نمی یابد. چرا که جنایتکاران، مستکبرین و دشمنان بشریت به انحاء و شیوه های مختلف درصدد پیاده سازی اهداف شوم خود در قالب برنامه های متنوع در اقصی نقاط دنیا هستند.

در شروع هفته بسیج بر خود لازم می دانم از تلاش های عزیزان بسیجی در همه عرصه ها از جمله عرصه اقتصادی در استان هرمزگان و در مجتمع بندری شهید رجایی که مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است، با اقدام و عمل بسیجی خود زمینه های رشد و بالندگی و خودباوری فرزندان ایران اسلامی را فراهم آورده اند، تشکر و قدردانی نمایم.

از همه همکاران معزز و کوشا در مجتمع بندری شهید رجایی و بنادر استان هرمزگان، خاضعانه تقاضا می کنم برای پاسداشت حرمت خون شهدا و قدردانی از پایمردیهای بسیجیان دلاور و برای ارج نهادن به مقام والای شهداء، امام شهداء و مقام معظم رهبری، در برنامه های متنوع و پرشور هفته بسیج شرکت نمایند و از فضای معنوی این روزها به نحو احسن بهره برداری نمایند.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

خادم الشهدا

اله مراد عفیفی پور

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان

نظر شما