نیاز به تمامی گروه های خونی در انتقال خون هرمزگان

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۷:۰۵
کد خبر: ۵۰۲۰۰۵
نیاز به تمامی گروه های خونی در انتقال خون هرمزگان
تأمین خون بیماران نیازمند فقط با همت مردم نوعدوست و اهداکننده خون امکان پذیر است و در حال حاضر نیاز مبرم به حضور مردم نیکوکار در پایگاه های انتقال خون است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، انتقال خون هرمزگان اعلام کرد هم اکنون نیاز مبرم به تمامی گروه های خونی خصوصا B و O مثبت دارد .

در پی اعلام نیاز مبرم انتقال خون به تمام گروه های خونی ، دکتر ایمان زارعی مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت : مراجعه اهداکنندگان خون در این روزها کاهش یافته و برای تأمین خون بیماران ناچار به مصرف ذخایر خونی استان هستیم .

وی بیان داشت : از تمام افرادی با تمام گروه های خونی خصوصا گروههای oوBمثبت که شرایط اهدای خون سن 18تا60سال ووزن بالاتر از 50کیلوگرم را دارند درخواست می کنیم با همراه داشتن کارت ملی به پایگاه انتقال خون بندرعباس واقع در حدفاصل فلکه برق و چهارراه مرادی در دو نوبت صبح و عصر و مرکز خونگیری امام زاده سید مظفر (ع) در نوبت عصر مراجعه و خون اهدا نمایند .

دکتر زارعی افزود : تأمین خون بیماران نیازمند فقط با همت مردم نوعدوست و اهداکننده خون امکان پذیر است و در حال حاضر نیاز به حضور مردم نیکوکار در پایگاه های انتقال خون است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز