تجلیل از زحمات گزینش آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۵۰۲۰۴۷
به مناسبت 15 دی ماه سالروز تشکیل گزینش به فرمان حضرت امام (ره) با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های کارشناس مسئول و همکاران گزینش ناحیه یک تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مراسم تجلیل ازهمکاران واحد گزینش آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس  با حضور مدیر این ناحیه آموزشی در محل دفتر کار ایشان برگزار شد.

در این مراسم، بهرامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن قدردانی از زحمات همکاران گزینش آموزش و پرورش ناحیه یک گفت :  بحمدالله گزینش طی سال اخیر دارای عملکرد بسیار خوبی بوده و موجبات رضایتمندی همکاران و مردم را فراهم آورده است و بر این اساس اینجانب قدردان زحمات شما می باشم.

در ادامه علی اکبر شعبانی کارشناس مسئول گزینش آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و همکاران گزینش به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده و برنامه های در دست اقدام خود در در این حوزه پرداختند .

در پایان این مراسم، با اهداء لوح یادبود از خدمات همکاران گزینش تقدیر بعمل آمد .

گفتنی است در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است ، از تلاش و زحمات بی شائبه شما که پاسدار ارزش های الهی و مروج فرهنگ و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) می باشید تشکر و قدر دانی می شود ، توفیق روز افزونتان را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز