برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در بندرعباس

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۷:۴۶
کد خبر: ۵۰۲۰۷۸
برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در بندرعباس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان ، نمایشگاه قرآن و عترت در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر گفت : با هماهنگی های صورت گرفته ، چهاردهمین نمایشگاه کتاب و دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت بصورت همزمان ٢٦ دیماه لغایت ٢ بهمن ماه در بندرعباس برگزار می شود.

وی بیان کرد : ٢٥ غرفه از نمایشگاه کتاب به محصولات قرآنی اختصاص یافته است که بدون شک این اقدام بر کیفیت نمایشگاه خواهد افزود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: در بخش نمایشگاه قرآن و عترت علاوه بر عرضه محصولات مذهبی ، دینی و قرآنی ، همایش های مختلف و بخش مشاوره مذهبی نیز راه اندازی می شود.

درویش نژاد به حضور موسسات قرآنی در این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت : علاوه بر غرفه داران که اکثریت از موسسات مطرح قرآنی در کشور هستند موسسات قرآنی استان هرمزگان نیز حضور گسترده خواهند داشت و دستاوردها و محصولات قرآنی و دینی خود را عرضه خواهند کرد.

گفتنی است : چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب و دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت ٢٦ دیماه لغایت ٢ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهان بار برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز