قائم‌مقام شهرداری بندرعباس خبر داد:

افزایش تعاملات شهرداری و راه‌وشهرسازی استان

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۴:۰۲
کد خبر: ۵۱۰۳۴۶
افزایش تعاملات شهرداری و راه‌وشهرسازی استان
قائم‌مقام شهرداری بندرعباس از افزایش تعاملات با اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد و گفت: قطعاً این مسئله موجب افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء خدمات به شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جعفر بهاری با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی میان شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان که به همت و پیگیری شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه به منظور هم‌اندیشی، تعامل و حل مسائل و مشکلات کاری میان این دو نهاد برگزار شد که نتایج و مصوبات خوبی در آن محقق شد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌تر نیز جلسات مشترک میان این شهرداری و راه‌وشهرسازی برگزار شده است، افزود: تسهیل در صدور سند مالکیت در بافت‌های فرسوده شهری یکی از مهمترین مسائلی بود که طی این جلسه نسبت به آن تصمیم‌گیری شد.

قائم‌مقام شهرداری بندرعباس با اشاره به مراجعات مکرر مردم نسبت به مسائل و مشکلات در شهرک پیامبر اعظم(ص)، خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف و تکمیل این شهرک یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این جلسه بوده است.

بهاری با اشاره به سایر جزئیات این جلسه، ادامه داد: واگذاری سهم 10 درصد شهرداری بندرعباس از محل آماده‌سازی اراضی و تکمیل آماده سازی انجام شده در خصوص طرح‌های تفکیکی شهر و صدور اسناد مالکیت اراضی تحت اختیار شهرداری از دیگر موارد مطرح شده در جلسه مشترک میان شهرداری و راه و شهرسازی است.


ر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز