رئوفی در آئین اختتامیه مسابقات والیبال کارکنان دیوان محاسبات کشور:

ورزش عامل تندرستی و نشاط جامعه است

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۶:۵۱:۲۳
کد خبر: ۵۲۴۷۱۹
ورزش عامل تندرستی و نشاط جامعه است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: زندگی بدون سلامتی هیچ لذتی ندارد و زندگی سالم در گرو ورزش و تندرستی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات والیبال کارکنان دیوان محاسبات سراسر کشور که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورزش، بیان داشت: عقل سالم در بدن سالم است  و ورزش فقط تفریح و سرگرمی نیست بلکه عامل سلامتی،  نشاط بدن و روح انسان است.

وی با اشاره به حدیثی از نبی اکرم (ص) درباره سلامتی، تصریح کرد: زندگی بدون سلامتی هیچ لذتی ندارد و زندگی سالم در گرو ورزش و تندرستی می باشد.

رئوفی افزود: در زمان حاضر به دلیل تغییر سبک زندگی در جامعه  نوع بیماری های متفاوت شده و با حذف بیماری های واگیردار جامعه با بیماری های جدیدی که با روح و روان افراد جامعه سرو کار دارد مواجه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بسیاری از بیماری ها و اضافه وزن ها به دلیل بی تحرکی و دوری از ورزش است.

وی اظهارداشت: تغییر نگرش در زمینه مراقبت و بهداشت امروزه الزامی است و فست فود و بی تحرکی به بیماری ها و اضافه وزن بدن اضافه می کنند و ورزش نقش بسیار مهمی در افزایش روحیه و نشاط در زندگی احاد افراد جامعه و جلوگیری از انواع بیماری ها دارد.

رئوفی عنوان کرد: امروزه ورزش تنها به سلامتی ختم نمی شود و ابعاد گسترده تری پیدا کرده و ورزش در عصر حاضر اقتصاد، اشتغال و ورزش زندگی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز