بیست و پنجم اسفند؛ آخرین مهلت رفع نواقص بهداشتی

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۶:۵۸:۰۴
کد خبر: ۵۲۴۷۲۵
بیست و پنجم اسفند؛ آخرین مهلت رفع نواقص بهداشتی
رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش از آخرین مهلت رفع نواقص بهداشتی صنوف مرتبط با سلامت انسان در جزیره کیش خبر داد.
 
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش در این خصوص گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز  و ورود گردشگران نوروزی، این مرکز اقدامات گسترده ای در جهت بهداشت و سلامت گردشگران در این ایام انجام خواهد داد.

وی افزود: کلیه صنوفی که با سلامت انسان مرتبط هستند از جمله مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی، هتل ها، مراکز اقامتی و رستوران ها تا تاریخ 25 اسفند مهلت دارند تا نواقص بهداشتی خود را با هدف ارائه خدمات  مطلوب و با کیفیت به شهروندان و گردشگران نوروزی مرتفع سازند.

رضا نیا در ادامه گفت: نظارت و بازرسی بر این اماکن از روز جمعه 20 اسفند ماه تشدید می شود و 8 اکیپ بازرسی در دو شیفت کاری این وظیفه را بر عهده دارند. همچنین رسیدگی به شکایات احتمالی نیز به صورت 24 ساعته و در سریع ترین زمان ممکن پیگیری می شود.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش، ضمن اشاره به افزایش مراجعان مراکز بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران در کیش عنوان کرد: مرکز سلامت جامعه بوعلی و پایگاه های صدف و سحر در تمام ایام نوروز، آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همچون ایام عادی سال هستند.

وی در پایان افزود: در ایام نوروز با استفاده از ظرفیت و پتانسیل رسانه ها نیز اطلاع رسانی و آموزش های بهداشتی مورد نظر به هموطنان ارائه می شود.

نظر شما