مدیر آموزش وپرورش قشم خبر داد:

افزایش ظرفیت پذیرش بزرگترین منطقه گردش پذیر هرمزگان

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۲۴۷۳۵
افزایش ظرفیت پذیرش بزرگترین منطقه گردش پذیر هرمزگان
مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: در نوروز 95 بیش از 117 هزار نفر روز در 340 مدرسه قشم اسکان یافته اند که در نوروز 96بیش از 200 نفرروز نیز به ظرفیت پذیرش اضافه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهرام پوراشرف تعداد مدارس تحت پوشش ستاد اسکان شهرستان قشم را 61 مدرسه عنوان کرد و اظهار داشت: در نوروز 96 تعداد 360کلاس درس مهیای اسکان میهمانان فرهنگیان سراسر کشور می شود.

وی با بیان اینکه 340 کلاس در عید نوروز سال قبل تحت پوشش ستاد اسکان بود، خاطر نشان ساخت: با توجه به استقبال مردم از سفر به این جزیره زیبا، 20 کلاس درس در دو مدرسه و همچنین مرکز آموزشی-رفاهی دکتر حسابی با 80 تخت که جمعاً 200 نفر روز می باشد، به ظرفیت پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان قشم افزوده شده است.

پوراشرف اضافه کرد: با فراهم شدن زیر ساخت های لازم، 20 کلاس درس با ظرفیت 123نفر روز پذیرش فرهنگیان را به صورت اینترنتی در ایام تعطیلات نوروزی انجام می دهد.

مدیر آموزش وپرورش قشم تصریح کرد: در عید نوروز 95 بیش از 117 هزار نفرروز در ستاد اسکان فرهنگیان این جزیره پذیرش شدند که بزرگترین منطقه از لحاظ پذیرش میهمانان فرهنگی در استان هرمزگان می باشد.

این مسئول عوامل اجرایی ستاد اسکان را 23 نفر اعلام کرد  و ادامه داد: 70 نیروی خدماتی در مدارس و مراکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان نیز در امر خدمات رسانی مطلوب به میهمانان مشغول خواهند شد.

پوراشرف یادآور شد: استان های خراسان رضوی، کرمان، فارس و خراسان جنوبی بیشترین میهمانان نوروزی پذیرش شده را در ستاد اسکان این جزیره را به خود اختصاص دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز