دریافت عوارضات خودرو به صورت مستقیم توسط شهرداری بندرعباس

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۷:۲۷:۲۸
کد خبر: ۵۴۵۰۸۳
مدیر درآمد شهرداری بندرعباس از بازگشت شیوه پرداخت عوارض خودرو به حالت قبلی و از طریق شهرداری مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، برآهویی در این ارتباط اظهار کرد: در اواخر سال گذشته عوارضات مربوط به خودرو از سوی شهرداری به دفاتر خدمات پیشخوان دولت واگذار شد که اکنون به حالت قبل باز گشته است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به دنبال درخواست شهروندان صورت گرفته است، افزود: بدین ترتیب شهروندان می‌توانند پرداخت عوارضات خودرو را از طریق واحد درآمد شهرداری مرکزی بندرعباس انجام دهند.

مدیر درآمد شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پرداخت عوارضات خودرو یکی از کدهای درآمدی شهرداری‌ها است که از این طریق می‌توان بخشی از بودجه مورد نیاز جهت عمران و آبادانی و توسعه شهر را تأمین کرد.

برآهویی با تأکید بر اینکه پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان توسعه و شکوفائی را به دنبال دارد، ادامه داد: پرداخت به موقع عوارض نوسازی می‌تواند در تحقق بودجه و ارائه خدمات بهتر به همشهریان و تداوم پروژه‌های خورد و کلان در مسیر توسعه و شکوفایی مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود تا برای ارائه خدمات بهتر بتوانیم با دریافت به موقع عوارض از شهروندان نسبت به عملیاتی کردن کارها و تحقق اهداف کلان پیش‌بینی شده اقدام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز