امام جمعه اهل سنت کیش:

امنیت امروز کشور مرهون درایت رهبری و خون شهداست

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۵:۱۷
کد خبر: ۵۴۵۲۵۷
امنیت امروز کشور مرهون درایت رهبری و خون شهداست
امام جمعه اهل سنت کیش گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون درایت و هوشمندی رهبری، خون شهدا و وحدت و همدلی مردم و هوشیاری علما است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شیخ یعقوب شمس در دیدار فرمانده سپاه کیش در دفتر امام جمعه اهل سنت با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی بین همه مردم در حفظ امنیت و آرامش در کشور گفت: امنیت امروز کشور ما مرهون درایت رهبری، خون شهدا، بصیرت و وحدت مردم، هوشیاری علما وبزرگان اهل تشیع و اهل تسنن، نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

وی با تاکید بر نقش پررنگ اهل سنت در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی افزود: امروز دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند.

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به اینکه همه ما گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم تصریح کرد: دشمنان نخواهند توانست ایجاد تفرقه و ناامنی کرده و از آب گل آلود نفاق به خواسته های نامشروع خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه به نیروهای خدمتگزار سپاه ارادت و علاقه دارم خاطر نشان کرد: امید است که جوانان اهل تشیع و اهل سنت با گذراندن خدمت مقدس سربازی در سپاه و در سایه فرامین رهبری بتوانند به میهن اسلامی خدمت کرده و در راه استقلال و آزادی کشور از بند بیگانگان همواره پیروز و موفق عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز