معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

هماهنگی مناسبی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری انتخابات حاصل شده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۷:۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۴۶۰۳۲
هماهنگی مناسبی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری انتخابات حاصل شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در حال حاضر هماهنگی خوب و مناسبی در بخش های مرتبط سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری انتخابات در استان حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در گردهمایی فرمانداران و مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان که با محوریت بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات مرتبط با زیرساخت های مخابراتی مربوط به فرآیند برگزاری انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر هماهنگی خوب و مناسبی در بخش های مرتبط سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری انتخابات در استان حاصل شده است.

وی با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن چند مولفه از مولفه های انتخاباتی، افزود: در مدت زمان باقیمانده و با توجه به تجربیات دوره های قبل باید تمام تلاش و توان خود را برای رفع نواقص احتمالی به کار گیریم از همین رو از فرمانداران و مسئولان بخش های مربوطه خواسته ایم با تمرکز و حساسیت بالا به تقویت و پایداری هر چه بیشتر ارتباطات متکی به فناوری بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه تاکید کرد: باید تمام تدابیر لازم برای حضور با شکوه مردم در انتخابات اندیشیده شود تا از این رهگذر به اقتدار و شکوفایی هر چه بیشتر کشور کمک کنیم.

علیرضا پاکدامن مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان نیز در ادامه این نشست گفت: انتظار می رود فرمانداران در اسرع وقت تمامی مسائل و مشکلات احتمالی مخابرات شهرستان های خود را احصا و برای رفع به بخش های مربوطه ارجاع دهند.

در ادامه این نشست فرمانداران پیرامون برخی از موضوعات و مشکلات ارتباطی در شهرستان های خود به ویژه مناطق روستایی و دور دست مطالبی را بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز