پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه شعبان

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۰:۵۳
کد خبر: ۵۵۰۵۲۳
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه شعبان
حلول شعبان المعظم، بهار بهره مندی مومنان و مشتاقان از عطر جانبخش دعا ومناجات های عارفانه و زدودن غبار دلها در زلال دریای رحمت واسعه الهی را به تمامی هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،متن پیام به شرح زیر است:

 

 

بسم الله النور

ولادت سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل العباس(ع) و فرزند گرانقدر ایشان حضرت امام سجاد (ع) هریک فصل نوینی برای درک عمیق تر فلسفه امامت و فرصت گرانقدری برای تجدید میثاق عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با مکتب آزادی و آزادگی است. مکتبی که همواره الهام بخش مردان و زنان سر افراز ایران اسلامی بوده است. آنان که در حماسه هشت سال دفاع مقدس افتخار آمیزترین نمونه های تاسی به فرهنگ ناب عاشورا را به تصویر کشیدند.

رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران غیوری که برای پاسداری از ارزش های معنوی و استقلال و آزادی این مرز و بوم یا حسین گویان به قلب دشمن شتافته و در کارزار حق علیه باطل از هیچ قدرتی نهراسیدند تا امروز میهن اسلامی در کمال امنیت و آرامش در تمام عرصه های نظامی، سیاسی، علمی و اقتصادی در سطح بین المللی بدرخشد.

با گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه و میلاد مبارک سر حلقه عاشقان و دلدادگان، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، سعادت و سلامتی همه پاسداران، جانبازان و آزادگان جان بر کف و سرافراز ایران اسلامی را در سایه توجهات ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                                                                                                                                                             علی اصغر مونسان                             

مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش

نظر شما